SUAMI AKU DRAMPAS
STORY / WRITER BY : SHILA EIONA DELA PENA
COVER BY : WRITER MIRAK TIRAK
WATTPAD : SHILAeiona_Dp
LANGUAGE : SLANG SABAHANPART 18
saya -" kau !!??? "
Saya tengok si rina dengan senyuman macam sial dia saja , berabis dia mahu tendang saya tapi ramaii orang yang tengok dan tolong juga ..
Rina -" saya benci ni mama kau termasuk kau sial "
Saya -" masala saya dan kau tiada kaitan dengan mama saya .hal ini cuma kita rina , kau jangan kasih libat keluarga saya . Kalau kau mahu saya sengsara , kau buat sama saya bukan sama family saya "
Lauren -" sayang kenapa ni "
Si lauren pegang bahu si rina , terkejut si lauren tengok muka saya masa tu . Saya buat bodoh ja , si rina betul2 tidak insaf sudah la megandung tapi tidak betul pandai jaga kesihatan , kesian tu anak tapi saya tengok perut dia besar sangat tekan selama saya kawin diorang ada hubungan tanpa pegetahuan saya pula . Sedang kan yang berlaku saya sama si lix tu baru sebulan ada yang tidak kana ni sebanar nya ..
Saya terkejut tiba2 nama saya kana pangil ..Saya -" evil "
Dok evil -" kenapa begini ni ko kana jaga anak dalam kandungan ko , ko kana hati2 ini kan anak pertama ko , "
Saya tengok si lauren memang muka macam kematian isteri dia tengok saya macam mahu kasih mati orang ,
Lauren -" wow perempuan murahan , tidak d sangkakan ouhhh , patut la tidak puas satu orang suami mahu tamba lelaki . Ini ka lelaki yang kasih racun fikiran ko "
Teekejut saya dengan perangaii si lauren yang tiba2 mahu marah si evil , tapi belum sempat dia mahu tumbuk si evil suda tu security tahan tangan dia kiri kanan ..
Rina -" Deviljeck .. what are u doing here "
Macam saya tengok drama saja masa tu , sudah la pening2 saya .. si rina sama si evil berkenalan ??? .. what !! Apa ba sebenar nya ni terjadi ..
Evil -" saya tiada apa kana megena sama ko rina , sekarang saya tahu d mana ko bersembunyi selama ni , rupanya ko belum pandai insaf atas perbuatan ko dulu dengan abang saya , jum karen . Aunty ."
Si lauren macam apa saja tengok saya ,kesian juga saya .tapi jangn karen ko kana fikir apa yang dia buat sama ko selama ni ..ingat !! .ko bagi dia peluang dia buang ko balik ..tidak apa kasi sedar dia ..
Ko kana kuat yang ko boleh kasih teruskan lelaki d sebelah ko , kana kuat sebap anak .. eya betul saya kana ingat anak dalam perut saya sekarang , saya tidak boleh megala ni macam saya mahu bukti kan sama si rina yang saya pun boleh hidup tanpa lelaki yang dia rampas dari saya .Si evil bawa kami d food court dia ambil mineral sama biskut bagi sama si mama sama sya juga .. dia tengok kami ni saya malas tunggu dia bercakap bagus sya yang mula bercakap sebelum dia . Mesti diaa bnyak tanya ni pasal si rina ..
Saya -" evil ko kenal si rina ka ? "
Diam2 dia tengok nogi saya beii kenapa kunun dia ni . Saya bagi juga masa dia explain , saya tengok balik mama saya sian ba mama saya kana kasih ikut2 ..sundalon punya rina syukur la mama saya tiada apa2 juga kesan luka kalau ada tu suda saya pigi tatak si rina .tidak saya peduli si lauren tu kalau saya suda gila.. tiba2 si evil bercakap ..
Evil -" karen mahu tanya ba .. ? .. ko kenal si rina ka pula ? "
Saya -" erkkk ... "
Saya yang tanya .. saya pula yang kana tanya balik ba . Evil2 .. baik la tapi kesian si mama ni penat lagi kali dia diam2 saja dia dari tadi terkejut kali si mama tu tiba2 si rina p menyerang sama dia tadi tidak sangka2 ba perangai si rina berubah macam tu heran juga saya apa yang dia tidak puas hati ..odidi tu perempuan arhh ..
YOU ARE READING
SUAMI Aku Drampas
RomanceMegisakan seorang gadis yang keras kepala kuat bersosial dan kuat melawan pantang d tegur , maka ibu bapa nya megambil keputusan untuk megawin kan dia dengan seorang lelaki yang berpura2 alim , bagus tapi yang sebenar nya lagi keras kepala dari c g...