SUAMI AKU DRAMPAS
STORY / WRITER BY : SHILA EIONA DELA PENA
COVER BY : WRITER MIRAK TIRAK
WATTPAD : SHILAeiona_Dp
LANGUAGE : SLANG SABAHANPART 20
Tut ...tut .. tut ...
Lauren ?? .. diorang mentua saya berlarian p dekat sama saya ,
Bapa -" karen ? ..kenapa si lauren ..apa suda jadi "
Saya -" saya tidak tahu , dia call saya dia cakap dia minta tolong . Tapi saya belum sempat tanya dia d mana .. sudah d off "
Mama -" pa apa suda jadi anak kita pa .. "
Bapa -" sabar la doakan saja dia ok2 arhh "
Saya ambil fon saya terus dail no si evil , saya perlu bertindak ...saya tidak mahu juga ada apa2 sama si lauren ...walaupun saya benci apa dia buat d belakang saya ..saya sangup buat apa saja agar ni anak sempat tengok daddy dia ..
Saya -" evil ko d mana ? ..masih keeja ka ? .. hantar saya .. saya perlu ko sekarang ni "
Rina -" wowwww ... tidak cukup satu lelaki mahu melarat lagi ka arhh .. "
Saya -" rina !!! Apa lagi yang ko mahu ni semua ko mahu bunuh ka ? Kenapa tidak bunu saya saja kenapa libat kan diorang kalau itu yang buat ko puas hati .. arhh .."
Rina -" saya tidak akan puas hati selagi orang2 yang d dekat ko tidak mati , saya benci ko dari dulu akhir nya apa yang saya mahukan semua nya jadi milik saya .. hahhaahahaaha "
Saya off fon terus .. apa lagi saya patut buat ni . Apa maksud dia semua milik saya suda jadi milik dia ..saya tidak boleh berdiam diri . Saya bawa si jason p balaii lapor itu ini ..dan ikut plan diorang semua .
Skip
Syukur la polis dapat jajak tu location si rina...
Tapi masa tu saya sama si jason suda duluan . Dalam hutan tebal bahaya betul si rina ni tahu .. ada satu kawasan terpencil batu2 besar , dari jauh suda kami nampak orang2 yang d tahan ole si rina , dan beberapa orang si rina kali yang tenga mgawasi tu tempat .Jason -" kak naaa "
Si jason bagi sya tu terumpung jau punya .. satu2 saya tengok orang yang d dalam tahanan .. dan paling megejutkan adalah abang sama bapa saya ada d dalam sana .. ya Tuhan , betul2 si rinah mahu keluarga saya mati semua kali malahan bukan itu saja lagi ramaii kanak2 , perempuan semua dengan pakaian seksi ..astagaaa ...
Saya tidak sampai hati tengok si lauren sama si evil d ikat macam binatang d pokok dalam keadaan separu berbogel .
Perlahan2 saya maju ke depan , tidak pa kalau si rina mahu berdepan sama saya , saya kan buat ..Saya -" jason kamu tunggu pihak polis datang , jangan terus serang dalam keadaan saya ada d dalam sana "
Jason -" kak bukan ka lagi bagus kita tunggu saja , bahaya "
Saya -" tidak pa dia mungkin tidak sangup bunuh kawan dia juga jason .. "
Saya terus tinggal kan si jason yang sedang bersembunyi d sebalik tu batu2 besar .. dari jauh tu orang2 si rina suda dengan senjata api d tangan , gegaran saya bukan alang2 suda ni .. mati la ..apa la kejadian ni harap2 la tidak mati .. karen tenang ..
Saya -" saya mahu jumpa kawan saya bos kamu si rina , d mana dia ? "
Lelaki -" siapa ka kamu .. bos sayaa ada d dalam , dan apa yang kamu perlu mahu jumpa dia '
YOU ARE READING
SUAMI Aku Drampas
RomanceMegisakan seorang gadis yang keras kepala kuat bersosial dan kuat melawan pantang d tegur , maka ibu bapa nya megambil keputusan untuk megawin kan dia dengan seorang lelaki yang berpura2 alim , bagus tapi yang sebenar nya lagi keras kepala dari c g...