SUAMI AKU D RAMPAS
WRITER/STORY : SHILA EIONA DP
COVER BY : WRITER MIRAK TIRAKPART 3
Carl -" tuna tu "
Si carl p tunjuk saya ikut saja mana yang kana tunjuk , erk beliau gea tu odoiii bukan test saya amaaa tidak mahu saya balik2 suda tengok c rina ngaa sana suda dia kana peluk2 ba , aduii aii ..
Saya -" erk kejap arhh , mahu p toilet dulu "
Carl -" aik ba2 "
Saya cepat2 pigi sana tingkat atas , mahu ambil fon baitu kunun mantahu ada abang saya call haha .. sambil saya mahu megelak baitu .. saya tengok c bos masuk d dalam bilik staff muka macam happy betul maklum la kana sewa ni club dia sudah beraapa dia dapat minuman lagi banyak kana kasih keluar .. umm
Boa vincent -" aik u karen ,boleh ka u stay sama itu bos sewa ni club tuk ni malam "
Amaaaa ...c bos ni arhhg, eee beliau ba bayang kan la macam lingkungan 60an kali tu orang tua , tua2 sudah pun masih mengatal ba adei ..tiada lain ka kana suru saya ni yang tadi ka hensom sikit ataupun c carl ada juga kawan cerita ..
Saya -" bos saya macam kurang sht ba bos , mahu balik ni suru rina la ,"
Bos Vincent -" haiyaaa u ni ..ok la .. u nak stay atay balik "
Saya -" tidur sini saja la bos .. "
Ok2 dia bilang c bos ,
Macam mana la ni saya boleh kasih lupa si geary ni ...
Saya rindu dia ba , tapi buduh ka otak saya ni mahu fikir suami orang lagi .. mahu nangis pun ada ba ...sedih betul la kehidupan ni macam harap la kunun saya dapat kasih lupa dia ..Ting.....
Ada messege masuk d whatsap saya ..saya buka la juga , sebap mahu tidur pun tidak dapat ba ..📩 Rina -" ton , kau d mana ?"
Saya call terus c rina , mungkin dia d dalam tandas kali tahu la kalu dia suda online kompom sana tandas ..dia tidak mahu kunun online depan customer .. yang berdsiplin ouhh ni tondu, tapi perangai senantiasa buat custmer dia tiragan ni ...
📞 tuttt .. tuttt .. tutt ...
📞 saya -" apa macam ada harapan ka ?"
📞 Rina -" haha ada ouhh si bos mahu saya kasih kawan tu bos yang sewa ni club si bos "
📞 saya -" ba ngam laitu .."
📞 rina -" uiii kau turun , tiada tu kawan diorang c baby pun mabuk suda tu masing2 kana bawa tadi tidur d hotel sebela kali "
📞 Rina -" jap lagi saya turun "
Belum lagi habis c rina bercakap suda saya end call , saya kasih bagus tu makeup saya tamba dulu tu gincu , baru la saya turun tu lelaki yang bukan lelaki idaman saya ba masih ada sana lagi ni . Tu perempuan nakalapik suda sana bawa meja , odidi nadalaan kopio moginum tu lelaki masih lagi rileks2 ba pegang fon , ada juga dia tengok saya tapi mata tu ba ..ee mataii ..
Bos vincent -" ba karen kasih kawab diorang sana , "
Bos bawa saya tempt meja tu lelaki tadi , muka dia tengok saya macam saya perna buat masala saja ba sama dia , kami perna jumpa me ..
Alice -" darl duduk la ..dari mana juga kau ni "
C alice ni satu kerja sama saya ..tapi dia ni janda anak 3 tapi badan dia kala2 yang belum berkawin perna beii dia menang un dulu2 la dia bilng , hahaa ..
YOU ARE READING
SUAMI Aku Drampas
RomansaMegisakan seorang gadis yang keras kepala kuat bersosial dan kuat melawan pantang d tegur , maka ibu bapa nya megambil keputusan untuk megawin kan dia dengan seorang lelaki yang berpura2 alim , bagus tapi yang sebenar nya lagi keras kepala dari c g...