SUAMI AKU D RAMPAS
STORY / WRITER : SHILA EIONA DP
COVER BY : MIRAK TIRAKPART 4
saya terus masuk tandas tidak sudah saya tengok kiri kanan , saya berabis kasih munta minuman yang saya minum .. kamu tahu kenapa saya buat tu macam ..cuba kamu try kalau kamu mabuk lepas tu kamu kasih paksa keluar tu minum ..cmfrm sekejap saja hilang tu pening ,
Berbunyi fon saya pun saya tidak peduli ..malas ba mahu meyambut ni macam ..Ada laki 20minit saya d dalam tandas terus saya keluar kira mahu masuk balik d dalam club .tapi saya nampak diorang c alice sama c rina mencubuk sesuatu ..aik ..siapa lagi mangsa diorang tengok ni tahu ..
Saya dekat sama diorang ..Saya -" oii apa kamu buat sini "
Rina -" astgaaa ton terkejut saya ouhh .. jngn gea ko bising .. mari la masuk .. "
Tapi saya tengok diorang macam ada sesuatu ba kenapa diorang ber signal2 ni .. ada sesuatu ka .. saya mahu tahu juga ba ..saya pigi tengok yang tempat diorang silik ..
Ada dua orang perempuan lelaki yang ber asmara d belakang tandas , hati saya memang gatal betul mahu tahu tu orang siapa . Dengan stail2 diorang d sana tu tidak pandai cari tempat gelap ba tidak berapa nampk , makin lama makin dekat ..
Lelaki -" wow baby , sedap betul ouhh rasa macam perawan .. nanti balik tunggu saya "
Itu perempuan masih lagi berkangkang berbogel tanpa seurat benang pun d badan dia , saya terdengar tu suara kenapa macam fimiliar betul ni ..adaka tu suara boyfriend saya .. masa tu lelaki berpusing ada juga la cahaya dari bulan malam tu .. punya la saya terkejut , rupanya yang ber asmara d belakang tandas tu adalah bf saya ..patut la lama sangat ..wow hebat ouhh .. saya lari saja dari tu tempat , saya tidak mahu pigi mana bas pun bukan ada masa ni malam2 ...sudah la tidak bawa kereta ..
Terpaksa saya lari pigi bastop fon saya off terus saya tidak mahu peduli suda apa jadi sama saya ba ..Saya kasih mood kapal terbang tu telefon saya , saya abaiikan semua orang yang busy body sibuk2 mahu tanya terutama tu boyfriend yang gila seks ..
Saya pejam mata saya sambil berfikir apa patut saya buat , mahu balik ka tidak saya cek dompet saya ..ada 800 lebih duit ..bagus saya pigi yang ada makanan sedap2 ..
Lelaki -" hi cantik mahu pigi mana ?"
Ama punya la saya terkejut tu muka tu orang ..amaaa kenapa ni macam muka perogol .😂😂 bikin takut beii muka yang baru keluar dari bukit padang pun ada ba .. matai2 ..saya tidak tahu mahu lari mana kama ni kalau tiba2 dia terkam saya ..
Makin lama makin dekat ba ..astgaa Tuhan tolong saya ..Lelaki -" orang cantik tidak boleh duduk lama2 sini tahu "
Erkkk lain juga maksud dia tu , ...aduii ..
Saya -" saya tunggu bapa saya ba ni dia dari balaii kan dia kerja malam .. begini la ba kan kalau kerja polis "
Lain terus ba muka dia , .. tapi macam ada benda dia mahu kasih keluar dari poket ba ..saya takut tu pisau nanti dia bunu saya d sini ..kelam kabut beii saya mahu lari tapi sempat dia tarik tangan saya baru dia kasih apa tu pisau d leher saya .. mahu begerak pun tidak mampu sudah .. itu tangan dia tidak pandai diam memang gila apa ni orang tahu ,
Adaka dia pigi ramas2 gunung kinabalu saya .. mahu saja saya terajang tu terung dia ba ..bantaton ..Terkejut saya macam ada benda jatu .. yang pelik nya kenapa tu lelaki kasih lepas tu pelukan dia , sya tengok d belakang punya la saya terkejut ada satu lelaki mungkin dalam lingkungan 20 an kali ..dia pegang kayu .
Saya tengok tu lelaki yang pegang saya tadi berlumpuran darah suda ba ...
Itu lelaki tengok saya terus dia bawa saya lari dari situ ..
YOU ARE READING
SUAMI Aku Drampas
RomanceMegisakan seorang gadis yang keras kepala kuat bersosial dan kuat melawan pantang d tegur , maka ibu bapa nya megambil keputusan untuk megawin kan dia dengan seorang lelaki yang berpura2 alim , bagus tapi yang sebenar nya lagi keras kepala dari c g...