SUAMI AKU D RAMPAS
STORY / WRITER : SHILA EIONA DP
COVER BY : MIRAK TIRAKPART 5
Sampai saja d perkarangan rumah , saya buka pintu utama saya tolak perlahan2 bila saya masuk ke dalam rumah punya la saya terkejut nampak orang2 d depan saya ni ...!! Balik2 saya gosok mata saya tengok siapa d depan mata saya .. betul ka ni atau mimpi .hahha
Ya Tuhan tolong saya untuk ni kali .. Eee karen kau gila kaini jangan saja kau terkencing d seluar .. sabar .. angap saja kalu kana cerama pasal lelaki dan duit .. hahaha otak2 ..
Mama -" nak kau dari mana juga ni sampai macam ni baru balik, risau kami sama kau telefon d kasih off kenapa tidak bagitahu tidak balik semalam "
Saya terdiam ba apa patut saya cakap sama diorang ni .
saya perhati muka yang ada d depan saya ni .. bapa saya punya muka macam mara tapi macam sedih juga abang saya pula memang muka yang tinggal mahu d kasih lepas lagi tu kemarahan .. saya tertengok si Rina sama c alice tunduk saja diorang .. saya tengok juga diorang mahu minta balas kesian ba kunun tapi itu la diorang tidak mahu tengok saya ni ..ee silaka betul kamu dua ni ouhh ..Abang -" kenapa kau tidak jawap karen ?? Kau dari mana ? "
Nada suara abang pun macam yang d tahan2 saja tu kemarahan , aduui karen fikir .. apa patut saya jawap tekan saya bagitahu apa berlaku sama saya semalam , nanti diorang sala faham kalau saya tidur tempat lain nanti saya kana cakap tidur ikut sama lelaki .. karen thinking ba .. aiyaa otak pun macam siput babi .. cilaka betul ..
Saya -" sa.... sa... say . "
Bapa -"" apa yang sa... sa.. saya .. arhh ..kau mahu minta rogol sudah ka arhhhh "
Saya terdiam terus ni .. saya tengok mama saya terus dia kasih tunduk nogi tu kepala dia ..aduiii ..stress sudah la tidak cukup rest ..
Saya -" bapa jangan sambarang kama bercakap ..saya tidak balik semalam pun saya sesat dan ada orang mahu rogol saya .kau nampak ka ni garisan luka sini leher saya .. kalau itu lelaki tidak tolong saya , saya suda mati ba "
Kapanas beii saya sama bapa saya ..saya kasih teriak saja tu balasan saya . belum kana selidik fikir saya ni cincai mahu minta antam saja ka eee ,
PAAAAPPPP .PAAAAAP ...
kiri kanan saya kana tampar terkaku terus ba saya tengok abang saya tiba2 menampar sama saya ni ...eee bodoh betul ..
Abang -" kau dengar sini .. kalau kau tidak ubah gaya kau saya kasih kawin kau awal ...kau faham ka "
Terus c abang tolak ni kepala saya , .. dia tarik saya bawa naik d atas rumah .. dia kasih kunci saya d stor lama berabis sudah saya teriak2 tidak suda ba saya kana peduli benci saya ouhh ni macam .. saya tidak tahu berapa jam saya kana kurung saya tertidur sebap telampau letih betul badan saya .. Saya terbangun sebap ada bising d luar .. kenapa tu .. saya cubuk2 dari tingkap bilik stor rupanya diorang anak beranak bergadu astgaa ni beliau2 semua arhhh .. apa juga mahu d gadu2 tu takan pasal saya lagi kalau ya pun kasih join la saya ba bergadu ..aduii .. Berabis bei saya teriak2 d bilik stor last2 kana buka juga ni takut kali saya jadi gorila ..
Abang -" kau kenapa aehhh ...gila suda ka ? "
Saya -" eee boring ba sini ..sudah la saya lapar ..kamu mahu kasih mati saya ka "
Mama -" kasih keluar la ba dia tu ..eee ribut betul , sudah2 la ba tu si karen pun suda besar ba pandai jaga diri sudah juga jangan la telampau konkong dia ba "
YOU ARE READING
SUAMI Aku Drampas
RomanceMegisakan seorang gadis yang keras kepala kuat bersosial dan kuat melawan pantang d tegur , maka ibu bapa nya megambil keputusan untuk megawin kan dia dengan seorang lelaki yang berpura2 alim , bagus tapi yang sebenar nya lagi keras kepala dari c g...