part 10

228 15 1
                                    

SUAMI AKU DRAMPAS

STORY / WRITER : SHILA EIONA DP
WATTPAD : SHILAeiona_Dp
COVER BY : WRITER MIRAK TIRAK

PART 10

Terus tu lelaki dekat sama saya terus dia pegang bahu kiri kanan saya ..dan ....

Tok ... tok .. tok ... terus saya berundur pigi belakang jau2 sama tu sawo yang tidak d suka tu .. .
Perlahan lahan saya buka tu pintu .. terkejut saya tengok diorang mamabapa saya d luar bilik dengan muka risau baini ..

Bapa -" karen ! Kenapa kamu tu "

Saya -" apa yang kenapa kamu gadu ka "

Lelaki -" ee uncle ndak la ..kami gurau2 saja ba tu tadii , kan sayang " 

Terus dia kambaii saya ni ..astgaaa punya toligung ni orng ...nanti kau , bersayang2 segala ..puik .. saya silik saja dia ni ..sot .. saya tengok diorang mamabapa saya ..senyum2 nogi apa la d otak diorang tu ...fikir saya suka ka ni .. eee badukang ..

Mama -" ba siou ganguu ..kami turun dulu "

Saya -" umm "

Cepat2 sya tutup tu pintu terus saya tandang tu kaki tu kusai ..

Saya -" naaaa kotoh ...!! "

Lelaki -" aduiii sayang , sakit ba main ganas juga kau ni "

Saya -" badukang punya kusaii "

Lelaki -" jangan gitu ba ..daripada kita gadu2 bagus kita em2 .. "

Saya -" apa em2 arhhh "

Lelaki -" aik kau arhhh , marah saja ouhh tidak boleh mesra sikit sama husband ko ka "

Saya -" ee beliau betul , ada ka.. kau fikir saya  suka sama ko la ni kunun , buduh ,"

Lelaki -" haahah saya tahu kenapa "

Dia terus berhenti bercakap ni dengan senyuman yang d buat2 ...apa maksud cakap begitu , baru saya mahu bercaakp terus dia bercakap ba ..

Lelaki -" sudah la !! , tidak paya bercakap ..lagipun kita ni dua2 kana paksa kawin . Lagi satu angap saja kita ni orang luar dan tidak bertegur , saya kenal ba ko siapa ?? Perempuan murahan "

Kapanas suda saya betul sama dia ouhh , nangis pun ada ni saya .. keluar sudah air mata ..

Saya -" kau arhhh ..first time saya kenal lelaki sial macam kau ..apa masala kau sebenar nya ni arhh ...APA !!!!BUDUH !!"

Lelaki -" daripada saya layan ko ni bagus saya tidur .. "

Saya pula macam sot2 ni , astagaaa sabar ...sabar .. sabar.. karen !! Malam tu saya tidak dapat tidur adalah jam4 subuh ka baru saya tertidur gara2 ingat apa tu lelaki cakap sama saya .. menangis pun tiada guna juga ba , baru hari pertama kenal dan sah jadi suami isteri macam ni sudah kesudahan dia ..astgaaa punya paluiii ..

_________________________________________

Saya terbangun kana ketuk tu pintu bilik saya macam mahu roboh saja ba   ..aiyaaa siapa lagi ni suda la saya tidak cukup tidur ..
Saya buka saja tu pintu sana si abang tolak pingang tengok saya ni .. apa lagi masala saya buat ni , saya tengok d belakang tempat tu lelaki tidur aik tiada sudah tu rogon ..

Abang -" ko tidak malu ka kana cakap2 sama mentua dan laki sendiri .. ko tu suda jadi bini orang tabiat kana uba ..saya ok lagi berkali2 bagi nasihat .. tapi kalau kau kana si bapa .. sia2 ko ni "

SUAMI Aku Drampas Where stories live. Discover now