Tüm vücudu donakaldığında ben de durdum. Bir dakika.
NE DEMİŞTİM LAN BEN?
Şaşkınlığım yüzüme yansımış olacak ki beni çözmeye çalışır gibi baktı. Ellerini çekti ve bir adım geriye gitti.
"Ben..." Rüzgarın önüne savurduğu saçını kulağının arkasına itip bana baktı. "Teşekkür ederim."
Alnıma şaplağı geçirmek ve kendimi boğazlamak istedim. "Teşekkür etmen için söylemedim."
Gözlerini kaçırdı. "Şey, pekala."
"Pekala."
APTAL ENGİN. APTAL. APTAL.
Nefesimi tuttuğumu fark edip dışarı üfledim. Ne bekliyordum? Kucağıma atlayıp beni öpücüklere boğmasını mı? Aptalın tekiydim.
"Sen de epey yakışıklısın doğrusu."
Ne?
"Ne?"
NE?
Gülümsedi ve yanakları kızardı. Nefesimin kesildiğini hissettim bir an. Ne diyeceğimi bilememiştim.
"Duydun işte."
Vay anasını sayın seyirciler.
"Ben, teşekkür ed-"
Uzanıp yanağımdan öptüğünde kalbimi kusacağımı sandım. Kendimi lanet ergenler gibi hissediyordum.
Geriye çekileceği sırada onu boynundan tutup kaçmasına engel oldum. Gülümsedim. Utandığı için yüzüme bakamıyordu.
"Benden hoşlanıyorsun," dedim pişkin pişkin. Diyene bak!
Gözlerini gözlerime dikti. "Sen de benden hoşlanıyorsun."
Ufak bir kahkaha attım. Ardından dudaklarımı yanağına yasladım. "Sanırım haklısın."
ALIN LAN KABULLENDİM İŞTE.
Huh! Ben gerçekten bu kızdan delicesine hoşlanıyordum.
xxx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pejmürde
RomanceEngin pejmürde bir adamdı. Zehra da onun kalbine sığacak kadar ufaktı. xxx İthaf: Balkonda oturmayı sevenlere. xxx 10 Mart 2018 - 25 Haziran 2019