VIKTORIJA
Sunčevi zraci su me probudili iz sna, a ja sam se posle dužeg vremena osećala zaista odmornom. Nisam shvatala kako sam završila u svom krevetu, jer sam bila sigurna da sam zaspala u dnevnom boravku.
Tokom noći usnila sam zaista neočekivan san, sanjala sam kako me Nikolas doneo do sobe, a zatim me i poljubio.
Nisam znala zašto se moja mašta poigravala sa mnom, ali ne mogu reći da nisam uživala u tom snu, iako je prekratko trajao. Shvatala sam da se to u realnosti nikada neće desiti, ali prisetila sam se šta to znači biti srećan i voljen posle dužeg vremena.
Pažljivo sam ustala i pripremila se za predstojeći dan, a zatim sam se uputila ka dnevnom boravku, pokušavajući da se što manje oslanjam na povređenu nogu. Izlazeći iz sobe osetila sam prijatan miris koji je dopirao iz kuhinje, a to me iskreno iznenadilo.
"Dobro jutro, spavalice", Nikolas me pozdravio sa širokim osmehom.
Par puta sam trepnula da bih se uverila da ne sanjam, Nikolas je pripremao doručak bez majice. Pošto sam shvatila da se moj vid ne poigrava sa mnom, uhvatila sam sebe kako sam se zagledala u njegovo telo.
"Dobro jutro", rekla sam, dok sam ga i dalje krišom odmeravala.
Svaki mišić na njegovom telu bio je jasno izdefinisan, izgledao je kao muškarac za kojim bi mnoge žene žudele. Verujem da je svaki slobodni trenutak provodio u teretani, jer se niko nije rađao sa takvin telom, dok su svi Flejmovi lepotu i privlačnost nasleđivali.
"Kako se osećaš?", upitao me dok sam sedala za trpezarijski sto.
"Mnogo bolje nego juče", iskreno sam rekla jer ni u toku noći nisam imala problema sa nogom, a uz to me i manje bolela.
"Izgleda da ipak nisam toliko loš doktor za kakvog si me smatrala", namignuo mi je, a zatim je dodao:"Samo sam se šalio, ne moraš me odmah napasti."
"Nisam ni planirala to da učinim, možda sam ipak pogrešila u vezi toga", nasmejala sam se, a na njegovom licu se pojavio ponosni osmeh.
"Da li mi je to Viktorija Rivera udelila kompliment?", upitao me.
"Možeš to da shvatiš kako želiš, ne mogu poreći da si mi dosta pomogao oko noge", rekla sam.
"Možda bi ipak trebali da proverimo da nisi povredila i glavu u toku noći, jer osoba koju sam upoznao nikada to ne bi rekla", našalio se.
"Nisam očekivala da znaš i da kuvaš", iskreno sam rekla probajući doručak koji je pripremio.
"Elena se pobrinula za to da svi u porodici znamo osnove o kućnim poslovima", rekao je.
Poznavala sam dobro Elenu i ovime sam je, ukoliko je to ikako moguće, počela još više ceniti.
"Šta si isplanirala da radimo danas?", upitao me, a ja sam ga zbunjeno pogledala, jer ništa nisam planirala, sve se ovo prebrzo desilo da bih i imala vremena da razmišljam.
Shvativši moj pogled, on se nasmejao:"Znači da sam ja zadužen za planiranje".
"Ja ću na kratko morati da odem do bolnice da se pobrinem za određenu papirologiju, nakon toga možemo da igramo društvene igre ili gledamo neki film, na tebi je da odlučiš."
"Društvene igre?", upitno sam ga pogledala, jer ih nikada do ovog trenutka nisam igrala. U mojoj porodici nije bilo osobe koja bi to želela, jer su mi roditelji uvek bili zauzeti poslom.
"Nadam se da ne planiraš da mi kažeš da nikada do sada nisi igrala društvenu igru", uzdahnuo je.
"Zapravo, nisam", iskreno sam mu rekla:"Igrala sam razne sportove, ali nikada ni jednu društvenu igru".
YOU ARE READING
Njegov srećan kraj 🔚
RomanceOn je ugledan doktor i suvlasnik lanca privatnih bolnica u SAD-u. Šarmantan, veseo i privlačan muškarac o kome mnoge žene sanjaju. Ona je naslednica međunarodne advokatske korporacije i jedna od najuticajnijih i najcenjenijih mladih žena u svetu. H...