Etnik Yapı

572 19 2
                                    

Türkiye'de bir camiide olay çıkmış. Bunun sünnilerin yaptığı söyleniyor. Son zamanlarda sünniler üzerinden istismar yapılıyor. Nasıl ki pkk dağdayken en ufak bir olay olduğunda pkk yapıyor dedikleri gibi.
Yanlış anlaşılmasın ben pkklıları savunmuyorum. Sadece bizim ülkemizde olay çıkarmak isteyenler var. Eğer biz birlik halinde olmazsak, etnik bir savaş ile yıkılabiliriz. Kürt, Türk, Çerkez, Laz vs. bu tür etnik yapılar arasında bir istismar süreci yapılya çalışılıyor. Türkiye' yi ancak bu şekilde yok etmeye, iç savaş çıkarmaya çalışacaklarını çok iyi biliyorlar. Biz de çok iyi biliyoruz ki Türkiye'nin bağımsızlığı sadece Türk olanlat ile değil diğer etnik yapılarında içinde bulunduğunu biliyoruz. Ve Kürtlerin adını lekeleyen pkk ile onları aynı keseye koymamalıyız. Pkk nın içinde bir çok etnik yapının olduğunun farkındayız. Ama daha fazla Kürt milletinin ismi geçiyor. Ve onların adını lekeliyorlar. Hiçbir insanı aynı keseye koymamalıyız. Şunu biliyoruz ki Türklerinde , Kürtlerinde ve diğer etnik yapılarında iyisi ve kötüsü vardır. Türkiye'nin biran önce ön yargı kelimesini bırakması gerekiyor. Hep birlikte Türkiye olması lazım. Bizleri bölmek isteyen kesimleri mutlu etmemeliyiz.

Ak PartiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin