İnsanlık Ölüyor 'GAZZE'

205 9 0
                                    

Evet yaklaşık üç haftadır devam eden bir katliamdan başlamak istedim. Biz bir olay yaşadığımızda o gün isyan derecesine kadar geliriz. Hatta bazen bu dünyadan çok çektiğimizi belirtiriz. Fakat bu yaşanan olayların yanında bizimkinin bir sinek ısırığı kadar önemsiz bir şey olduğunun kanaatine vararız. En kötüsüde televizyonlarda Müslüman kardeşlerimizin o yaşadığı dramı, sürekli adları farklı ülkelerde olsa televizyon ekranlarında görmemiz. Ve de artık gözlerimiz bu katliamlara o kadar alışmış ki biz bunları normal bir şeymiş gibi seyrediyoruz. Ülkemiz bu konuyu kınadığı zaman halen neden biz diğer ülkelerin iç işlerine karışıyoruz diyenleri görüyoruz. Ben kendi adıma söyleyeyim bunu diyen kişilerin insanlığından şüphe duyarım. Yav Müslüman bir kardeşin ölüyor sen ses çıkarmıyorsun, tepkini belli etmiyorsun. Ee insanlık nerede? Hani müslüman, müslümanı kardeş olarak bilirdi. Müslümanlık nerede? Kardeşlik nerede? Biz müslüman kardeşlerimizin ölümünü seyredip susacak kadar ne zaman insanlığımızı kaybettik? Sadece bizim ülkede değil bu yaşanan tepkisizlik. Batı her zamanki gibi sessizliğini koruyor. Zaten ne zaman müslüman birilerinin hakkını haykırdılar ki?
Hadi batıyı geçtim. Önceki yıllarada bakarsak zaten batıdan bir halt beklememiz pek normal bir şey değil. Ya diğer müslüman ülkeler. Onlarda neden ses yok? Yav müslüman, müslümanı korumazsa onu kardeş olarak benimsemezse diğer ülkeler ne yapsın? Madem onlar haykırmıyorlar, ben onlara haykırıyorum. 'Evet gazzede müslümanlar ölüyor ama her şeyden önemlisi İnsanlık ölüyor be cahiller sizin sesiniz neden çıkmıyor?'

25.07.14
Güncel Ayşen

Ak PartiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin