Patnáctý den v předpeklí - 17:56„Musíte získat klíč od Michaelovi kanceláře, dostat se tam aniž by vás někdo považoval za podezřelé, zabavit Michaela a nepozorovaně odnést desky," říkal Lucifer, když jsme seděli na naší recepci.
„Jenom? A tu vrbu byste přinést nechtěl?" zeptal se s ironií v hlase Dave.
Lucifer to přešel a pokračoval: „Taky jsme ve výhodě díky tomu, že Bůh s Ježíšem odjeli na kongres, kde budou řešit vymírání supů na Zemi. To znamená, že se zdrží poměrně dlouho. Stačí se zbavit Michaela, Gabriel snad bude zahalen prací a máte volný prostor. Alfréde, ty jsi měl Michaela na starost, že? Jak jsi na tom?"
Alfie si zkřížil ruce na prsou a opřel se v židli s vítězným výrazem.
„Hotová věc, šéfe. Sehnal jsem mechanika od výtahů. Domluvil jsem se s ním, že Michaela vlákám do výtahu kvůli nějakým záležitostem a mechanik následně zařídí, aby s námi výtah chvíli stál zaseknutý mezi patry."
„To je ten nařachanej gay v monterkách?" zeptala jsem se.
„Jo. Má pro mě slabost, takže mi slíbil, že bude diskrétní."
„A co jsi mu za to slíbil ty?" zeptal se Dave pobaveně.
Alfiemu se blýsklo v očích a široce se usmál.
„Cenu nejvyšší."
„Fuj. Že jsem se ptal."
Lucifer opět dělal, že to neslyšel.
„Já do přednebí nemůžu, budil bych moc pozornosti. Půjdete tam vy dva," ukázal na mě a na Davea.
No bezva... Ale na odporování momentálně nemám ani čas ani koule.
Lucifer pokračoval: „Já vám seženu klíč. Zajdu za svatým Petrem, snad mi půjčí svůj univerzál."
„A co když tam ty desky nebudou?" zeptala jsem se.
„Budete muset hledat dál, nic jiného vám nezbývá. Tedy pokud nechcete, aby vám bývalý šéfík frnknul s Cháronem pryč."
„A když to nevyjde? Co plán B?" vylítlo ze mě. Po pohledu, který mi Lucifer věnoval, jsem usoudila, že to nejspíš nebyl úplně nejlepší nápad.
„Plán B, slečno Evansová, vymyslel někdo s nízkým sebevědomím, kdo nepočítal s úspěchem a předem věděl, že se plán A nepodaří. To my nejsme, tudíž se řiďte plánem A, dejte do toho všechno a vše půjde jako po másle."
Zmlkla jsem.
,,Neměli bychom sehnat víc lidí na pomoc?" zeptal se Alfie opatrně. I na něm bylo vidět, že má jisté pochybnosti o stávajícím plánu, ale nechtěl se Lucifera dotknout.
,,Potřebuju v přednebí lidi, na které je spoleh a můžu jim stoprocentně věřit. Jsou to lidi v této místnosti. Nikdo jiný. Potřebujeme prostý plán. Radši pracuju jako skalpel, než jako kladivo. Kladivem toho možná víc rozbijete, ale skalpelem se dostanete do hloubky. Získáte, co potřebujete."
Ticho. Po chvíli ho prolomil až Lucifer.
„Ještě nějaké dotazy? Ne? Dobře, to bychom měli. Přeji vám příjemný zbytek dne," usmál se a odešel.
„Michael je prohnaná lasice. Tohle nám musí vyjít," řekl Alfie po chvilce.
„Doufejme. Pomsta by to byla sladká," řekla jsem.
Vzpomněla jsem si na umývání hajzlíků, a jak strašně moc bych mu to ráda vrátila.
„Musíme vymyslet krycí jméno. Každá cool operace v historii měla nějaký. Napadá vás něco?" zeptal se Alfie nadšeně.
ČTEŠ
Soul Bearer ~ CZ
FantasyHell is empty and all the devils are here. -William Shakespeare V dnešním světě je možné poznat peklo i nebe v jeden den. Ale co když funguje úplně jinak, než jak je psáno v Bibli?