Cursed at 17 - AllyAndBeezus
PROLOG
Blake P.O.V.
Nu o mai recunosteam. Persoana ce statea in fata mea, care imi fusese alaturi pana atunci si care fusese un model pentru mine, acum devenise o straina. Una ce se punea in calea fericirii mele, a visului meu, deci o dusmanca.
Neavand ce sa fac, m-am uitat intens la ea, si la lucrul ce ii da putere, incercand sa gasesc un plan.Pana sa apuc sa ma gandesc la ceva, doua maini reci s-au imprimat pe gatul meu, degetele lungi strangandu-l din ce in ce mai tare.
Am tresarit surprins, dar nu m-am opus, stiind ca nu imi va face rau cu adevarat. In schimb am inceput sa ma concentrez asupra planului ce isi facuse loc in mintea mea.
-Nu pot sa cred! De ce faci asta? Sunt fiul tau, am spus mahnit incercand sa o determin sa largeasca stransoarea pentru a-mi duce planul pana la capat.
-E pentru binele tau! Crede-ma, vreau tot ce-i mai buni pentru tine, a spus, pe chipul ei necitindu-se nicio emotie, dar totusi slabind forta cu care ma strangea.
Fara ezitare, i-am smuls lantisorul unde pendula un cristal hexagonal, transparent si insingifiant, care, totodata, era si cheia puterii ei. Odata ce l-am atins, am simtit cum mii de ace imi strapung pielea, imediat aruncandu-l pe jos cu furie. Acesta s-a spart intr-o infinitate de bucati.
-De acum încolo nu o sa mai ai nevoie de asta! am spus pe un ton dur dar am fost intrerupt de zgomotul produs de corpul ei ce s-a prabusit la pamant.
Heei ♥
Aceasta este o colaborare intre @TaniaLutea si @AlexandraNegrea2. Tania se va semna cu Beezus, iar Aexandra cu Ally. Speram sa va placa. Daca vreti dedicatie, nu ezitati sa cereti. Xx. ♥♥♥♥
Ally And Beezus's out. :)
CITEȘTI
Cursed at 17
FanfictionA Bella Thorne and Harry Styles fan - fiction. Washington DC. Raven Street nr. 18. Casa numarul 20. Anul 2031. Vantul ce intra pe fereastra deschisa, adia prin camera, fluturandu-i buclele roscate. Mainile mici si plapande ale fetei tineau arcusul c...