Blake's P.O.V.
Taraitul puternic al alarmei m-a facut sa imi deschid ochii somnoros. M-am intins spre noptiera, pentru a-mi opri telefonul. Am clipit de cateva ori, repetat, ochii mei fiind uscati. M-am intors putin intr-o parte, pentru a o scula pe Beez. Doarme cu mine, de la incidentul acela. Banuiesc ca nu mai e mult si o sa se mute inapoi, sau macar sa ii mai luam un patut sa il punem in camera mamei. Doarme cu mine fiindca am patul dublu.
-Beez ? Am inceput sa spun, scuturand-o putin. Si-a ridicat fata din perna, intorcand-o spre mine, mijindu-si ochii. Haide. Ai gradinita azi.
-Ugh. A oftat si s-a trantit inapoi pe perna.
Imi beam sucul de portocale asteptand-o pe mama sa coboare cu Beezus, ca in fiecare dimineata. Urma sa o duca cu masina la gradinita, iar de acolo, ea sa se duca la serviciu. Am deschis usa dulapului de sus, de deasupra chiuvetei, de unde mi-am luat trei biscuiti, pe care urma sa ii mananc alaturi de suc.
Mi-am tras un taburet de sub masa, si m-am asezat pe el in timp ce imi molfaiam mancarea.
Un liceu nou. Cat de greu poate fi ? Sunt a 11-a. O sa ma descurc. Banuiesc ca o sa imi fac cativa prieteni, si o sa ii trimit mesaje Jessicai, din cinci in cinci minute.
M-am uitat la ceas. 7:15. E bine. Mai stau un sfert de ora, si apoi plec.
Ma indreptam spre chiuveta, si am auzit pasi de-alungul holului. Mama cobora cu Beez in brate, pregatind-o de plecare.
-Buna dimineata. Am spus in timp ce spalam paharul. Dar niciun raspuns. Statea cu spatele la mine, si indesa cateva jucarii si niste mancare, cred, in ghiozdanasul roz.
-Ahm, heei ? Am facut cativa pasi spre ea, cu mainile ude. S-a dus in hol, imbracandu-si jacheta. Se imbraca pentru a o duce pe Beezus la scoala.
-Te-am suparat cumva ? Neintelegand ce se intampla, m-am mai apropiat inca putin de ea.
Mama, in incercarea de a o lua pe Beez de mana, pentru a o duce la masina, s-a intors putin spre mine. Avea pielea alba, si nistea cearcane purpurii imense sub ochi.
A iesit pe usa, si inainte sa o inchida, a spus vag:
- Nu. Bafta la liceu. Ne vedem diseara.
A trantit usa, cauzand putin curent, lasandu-ma pe mine cu ochii in soare.
Nu inteleg ce s-a intamplat cu ea. Asa arata o criza a varstei mijlocii ?
Am luat din borcanasul de pe blat, zece dolari, cu care aveam sa imi cumpar ceva de mancare azi la pranz.
Mi-am luat ghiozdanul din sufragerie, si m-am dus in holul de la intrare pentru a ma imbraca. Vremea e cam urata, dat fiind faptul ca azi-noapte a ploat. Mi-am luat un palton negru, mi-am pus ghiozdanul in spate si am iesit pe usa. Dupa ce am incuiat-o, m-am dus in micutul garaj din curte, si mi-am luat skate-ul, pentru a ajunge mai repede. Sunt vreo trei strazi de mers, deci, cred ca ajung in douazeci de minute.
M-am uitat in jur, si deja incepea sa se lumineze putin. La sase jumate', cand m-am sculat era inca intuneric, lucru specific lunii octombrie.
Mi-am pus si castile, ascultand putina muzica pentru a-mi usura drumul.
Bine ati venit la liceul St. Peter* !
O statuie de bronz, cu o micuta pancarda, m-a intampinat. Mi-am luat skate-board-ul in mana, facand cativa pasi inainte, in curtea scolii. O suprafata mare, pavata, inconjurata de niste garduri negre, stilate si inalte.
Un amalgam de voci, de fata sau de baiat, o gramada de sunete, imi rasunau in urechi. Grupuri de fete si baieti, radeau zgomotos. Am intors capul putin intr-o parte, unde un baiat vorbea cu o roscata. Aceasta a facut o grimasa, lovindu-l jucaus in umar. El a zambit, sarutand-o pe frunte. Toate scena asta mi-a adus aminte de Jessica.
CITEȘTI
Cursed at 17
FanficA Bella Thorne and Harry Styles fan - fiction. Washington DC. Raven Street nr. 18. Casa numarul 20. Anul 2031. Vantul ce intra pe fereastra deschisa, adia prin camera, fluturandu-i buclele roscate. Mainile mici si plapande ale fetei tineau arcusul c...