Krista's P.O.V.
Tocmai ce am auzit sunetul usii trantindu-se. M-am uitat adormita la ceas.
2:40.
Blake probabil e beat mort, sau macar ciupit. Nu am de gand sa cobor sa il vad in starea asta. O sa vad ce face maine.
Nu am putut sa dorm deloc pana acum. Am stat sa ma gandesc. Saptamana asta a trecut mai greu decat as fi crezut.
Blake a fost plecat aproape in fiecare seara, cu colegii. Si am inteles ca a intrat in niste probleme la scoala. Totusi, nu ma mir, este si vina mea.
Am oftat, intorcandu-ma pe o parte.
Ar trebui sa ii fiu mai mult aproape. Si lui, si lui Beez. Ca o mama.
Dar, pur si simplu. Ceva s-a schimbat. Continua sa se schimbe.
Instinctiv, mi-am dus mana la piept, atingand suprafata lucioasa a cristalul dat de Jenn. De cand l-am primit, am mai vazut-o o data. Continua sa imi spuna ca ceva e inneregula in casa asta. Sa imi faca semne.
Am inchis din nou ochii, incercand sa adorm.
Tic- Tac Tic-Tac
Am deschis ochii nervoasa. Ce-.. Ugh, trebuie sa ma calmez.
Bun. Este clar ca nu pot sa dorm. M-am ridicat in varful patului, trecandu-mi o mana prin par, care era foarte incalcit.
Am hotarat sa cobor in bucatarie sa mananc ceva. Mi-am luat papucii in picioare.
Am deschis usa si mi-am inabusit un tipat. Jenna statea in fata mea cu o punga de mancare chinezeasca.
- Doamne. Am spus cu o voce usoara, facandu-i loc sa intre in camera. Anunta-ma de acum in colo.
I-am facut semn sa intre in camera, si am inchis usa in urma ei. S-a asezat pe pat, avand pe fata o expresie amuzata.
- Cum ai stiut ca sunt treaza? Sau ca vreau sa mananc? Am intrebat-o curioasa.
- Lantisorul, iti amintesti? Spuse si facu semn spre cristalul de la gatul meu. Am venit sa-ti tin companie.
-Asta e.. Dragut. Am spus putin ezitanta, in timp ce desfaceam cutiile stand turceste, in pat. Deci, uhm.. Vrei si tu ?
A chicotit slab.
- Fantomele nu pot mananca. Deci totul este pentru tine. Stiu cat iti place mancarea chinezeasca. Spuse si zambi.
Am zambit la randul meu, aducandu-mi aminte de momentele cand Blake era mai mic, pana sa se nasca Beez, pana sa plece el. Ea obisnuia sa aduca mereu mancare chinezeasca de pe drum, atunci cand se intorcea la serviciu.
El ne-a parasit cum a aflat ca Beez urmeaza sa se nasca. Nu a fost de acord cu ea, desi a fost total conceptia lui. Nu as fi acceptat nici moarta un avort. Si pentru dorinta asta inumana pe care o avea, l-am detestat. Imi pare rau totusi ca parul asta balai al ei vine de la el. Totusi, nu am aflat nici acum de ce nu a vrut-o pe Beezus, sau poate nu ne-a vrut pe noi, ca familie. oricum a fost, a plecat, si dus a fost.
-Si ce te aduce pe aici, defapt ?
-Krista, e ceva inneregula..
Nu am lasat-o sa isi termine fraza, facandu-i semn din mana sa taca, pana ce imi inghiteam taiteii deliciosi.
-Nu, mi-ai mai spus. Ceva inneregula, in casa, blah blah. Continui sa imi spui asta. Am spus plictisita.
-Poate pentru ca e serios. Krista, nu fi copil.
CITEȘTI
Cursed at 17
FanfictionA Bella Thorne and Harry Styles fan - fiction. Washington DC. Raven Street nr. 18. Casa numarul 20. Anul 2031. Vantul ce intra pe fereastra deschisa, adia prin camera, fluturandu-i buclele roscate. Mainile mici si plapande ale fetei tineau arcusul c...