-Prolog-

237 10 2
                                    

Ben Addison Allen. Bugün elime bir kağıt aldım ve hayat hikayemi anlatmaya karar verdim, belki okuyan kişiler kendilerinden bir parça bulur diye ya da sadece içimi dökmek için...

Biraz kendimden bahsedeyim; 25 yaşındayım, İngiltere'nin Derby şehrinde doğdum. Kendimi bildim bileli burada yaşıyorum. Annem ve babam ben 14 yaşındayken ayrıldılar ve o günden beri annemle yaşıyorum. Ara sıra babamı görüyorum ama onun yeni bir ailesi ve benden daha çok değer verdiği çocukları var... Ayrılmadan önce, annem ve babam sürekli kavga ediyordu. Onlar kavga ederken ben de odamın bir köşesine çekilip ağlıyordum. Birbirlerine söyledikleri hakaretler, kırıcı sözleri duymamak için kulaklarımı koparmak istiyordum. Aslında ayrılacaklarını duyduğum zaman bir nevi rahatladım, artık onların kavga seslerini çekmek zorunda kalmayacaktım.

Bu rezalet aile hayatının yanında bir de iğrenç okul hayatım vardı. Okuldaki herkes birbirini eziyordu. Kendini herkesten üstün sanan bir grup çocuk vardı. Sürekli onlar tarafından aşağılanıp küçük düşürülüyordum. Okul bir işkence gibiydi. Zaten derslerimin de çok iyi olduğu söylenemezdi. Bazen ölmenin zamanı geldi diye düşünüyordum. Kollarım kesiklerle doluydu. Kesinlikle ölmem gerekiyordu, hiçbir işe yaramayan, zavallının tekiydim. Bir gün gerçekten umudu kesmişken sınıfımıza kıvırcık saçlı, yemyeşil gözleri olan bir çocuk geldi ve bütün hayatımı değiştirdi...

Selaaam! Bu benim ilk hikayem olacak ve çok heyecanlıyım, korkuyorum da... Umarım hoşunuza gidecek bir hikaye yazabilirim.

İşte Addison! ( India Eisley)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İşte Addison! ( India Eisley)

Eğer isterseniz kendinizi de hayal edebilirsiniz, tamamen size kalmış ;)

Sizi seviyorum birinci bölümde görüşürüz 💖🦋💞

Our Dream | hsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin