®Seni rahatsız eden insan tipi?
®Sana travma geçirten bir olayı anlat.
®'IT' izledin mi? Sence Bill doğru karar mıydı? Ben' in göbüşüne yatmak varken:d
®Hiç zorbalık gördün mü?
®Peki hiç zorbalık yaptın mı? Yaptıysan pişman mısın?
®İşkence fantezilerin var mı?
®Hiç dayak yedin mi?
®Telefonunda toplam kaç resim var?
®Kendi ifşalarını çekip, biriktirir misin? Mesela' feels' klasörün var mı?
®İğreti duyduğun ve asla yapamam dediğin bir şey var mı?
®Etçil, otçul, hamurcu hangisine uyarsın?
®Et sevmeyen var mı? Vegan ya da vejeteryan mısınız?
®Yemeğin içinde saç gördüğünüz zaman, alıp yemeğe devam mı edersiniz yoksa o tabağa bir daha dokunmaz mısınız?
®Hadi biraz edebiyat yapın.
®Yazım yanlışları ve imla kuralları sizin için ne kadar önemli?
En sevmediğiniz yazım şekli?®Tiksinti duyduğunuz bir kelime ya da cümle var mı?
(edit: tecavüz kaçınılmazsa, zevk alacaksın.
edit2: bu cümleyi hangi orospu çocuğu yaydı cidden merak ediyorum)®Kadına şiddet durdurulabilir mi? Peki cahilliği bununla bağdaştırabilir misiniz?
®Başka bir ülkede yaşayan var mı?
®Sizin için romantik imgeler nedir?
(yıldızlar, çiçekler vs.)®Size nasıl yaklaşsınlar istersiniz, biri kendini nasıl sevdirir size?
®Friendzone olayından bıktım, sıyırın beni.
®Hiç ağır ergenliğinizde ya da velet iken, bir diziye fanclub hesabı açtınız mı?
®Peki watty'de noktalama işaretlerinden tut kelimelerin yazımına kadar yanlış olan kitaplar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Ciddi bir platform olmasa da sonuçta bu bir kitap ve biraz olsun saygı gerekmez mi?®Son olarak üzgün ya da sinirliyseniz, buraya dökün dökün rahatlayın.
Para versenize açım:(