👍Nasılsın?
👍Bugün Zafer Bayramı, düşüncelerin var mı? Alalım.
👍Bu soruyu uzun süre önce sordum ama değişiklik oldu mu merak ettiğimden tekrar soracağım; artık seviyor musun? Peki seviliyor musun?
👍Aşk'a inanmadığımı hep söylerim çünkü belli bir kanıtı yoktur. Bu yüzden inanıp, inanmadığını merak etmiyorum.
Bana sadece, bu duyguyu nasıl tanımlayabildiğini söyle.👍Animasyon filmi seyereder misin? Hangisi favorin?
👍En çok hangi hastalıktan korkarsın?
👍Seni üzene bir şey söylemek istiyor musun? Neden peki?
👍Neden bu kadar çok ağlıyoruz, neden kurumuyor?
👍Bir insan, yaşadığı patlarcasına duyguyu nasıl ifade edebilir? Ya da kendini açıkladığında gerçekten anlaşılmaz mı yoksa anlamazdan mı gelinir?
👍Tek sözünün her şeyi değiştireceği, kötü anlamda, bir durumda açık sözlü olmak hâlâ önemli mi?
👍İçimizde yaşanan, saçmasapan ve acınası psikolojiyi nasıl bastırabiliriz?
👍Okullar başlıyor. Peki en çok zorlandığın şey ne olacak?
👍Neden kişiliğimiz, birini ya da bir şeyi sahiplenmeye bu kadar yatkın?
Peki sen sahiplenilmek ister miydin? Neden?👍Biraz da soyuttan, hayat'a dönelim. Başa çıkamadığin en büyük zorluk neydi bugüne kadar?
👍Çocukluğumun mutluluğu diyebileceğin bir obje var mı?
👍Mutsuzluğumun mottosu diyebileceğin bir söz var mı?
👍Sen kazanan mısın? Peki yalnız mısın? Kazanan neden yalnızdır, biliyor musun?
👍Paulo Coelho okudun mu hiç? Kitaplarını ne olmak adına yazıyor? Yazdığı kitabın, okuyan bir insana ne etkisi olur?
👍"Bir dünya yok ettim." cümlesi sence ne anlama geliyor?
👍@ yap ve içinden gelen kişiye "pıt, bak kırıldı" de.
Nedensizce her yerim ağrıyor ve yorgunum.
Gerçekten size göre olmayan, her şeyden uzak durmalısınız:*