Hadi bakalım, bugün nasılız? Ben mutluyum.
Belki de nefret almak o kadar güzel değildir. Hayat monotonken güzel mi peki?
Seni üzse bile yanında kalacağın kişiler var mı? Üzüleceksem üzen sen ol, gibisinden.
Sokakta duvarlara yazılan yazılardan aklında kalan var mı? Peki sen hiç öylesine bir duvara yazı yazdın mı? Ne yazmıştın?
Hayatın boyunca yaptığın en ergence, küçümsediğin, hareket neydi?
Acımak kötü bir şey mi? Reşat Nuri Güntekin'in 'Acımak' kitabını okudun mu? Sen de değiştirdiği düşünceler var mıydı?
Terabithia Köprüsü'nü izledin mi? İzlediysen, filmde anlatılmaya çalışılan fikir neydi?
Bugünün mottosu nedir?
Gökkuşağı'nı neden seviyoruz? Peki 'gökkuşağı'nın sonunda altın bulursun', 'noelde noel baba gelir' gibisinden aldatmacalara inandığın zamanlar oldu mu , küçükken? Hangisine inanırdın? Bu tür şeylere inanmak, bir çocuğu neden mutlu eder?
Bundan 1 yıl ya da 2 yıl öncesine göre düşüncelerinde ne tür değişiklikler oldu?
Çok yorulduğun bir zaman dilimi, sonunda sana rahatlığı getirdi mi?
Gülüm, bana bir gülsene.
Hadi utanmayalım, ne kaybederiz? En fazla red cevabını alırız değil mi? O zaman buraya, gerçek hayatta ki profilini merak ettiğin birini etiketle.
Birine seksi demen için hangi özellikleri bulundurması gerekir?
Peki aldatmak kolay mı? Ya affetmek? Aldattıktan sonra çekilen pişmanlık mı daha zor, aldatılan kişinin uğradığı hüsran mı?
Sevgisini, gerçekten kalbinde hissettiğiniz kişi kim? Peki, 'beni sevse keşke, o çok güzel severdi' dediğiniz kişi?
'Her zaman bir umut vardır' sözü için değerinin yittiği zamanlar yaşadınız mı?
İçindeki çocuğu yaşatıyor musun? Kaybettiysen nerede bulacaksın? Yoksa bulmak istemiyor musun?
Gerçekten 'güçlü' dediğin biri var mı?
'Erkek fatma' dönemlerin var mı? Ne tür hareketler sergiledin?
Watty'deki albüm kitapları hakkında ne düşünüyorsun? Bir tanede tüm seksiliğimle ben patlatayım mı?
Bana bir soru sor. Bana değil, başkasına sormak isteyipte soramadığın bir soru olsun. Çekinmeden, yardır.
Neden bunu yaptım bilmiyorum ama bir tellonym'de ben patlattım. Soracağın sorular varsa linki panomda bekliyor, hayadım;*
By.