Öncelikle size 16Personalities testini yapabileceğiniz linki bırakamıyorum ancak internet adresini yazıyorum.
www.16personalities.com/tr/ücretsiz-kişilik-testi
Şimdi bu testi size ön bilgi olarak açıklayayım;
Bu kısaca bir karakter belirleme testidir. Sonuçlar gerçeğe en yakın şekilde değerlendirilir. Üstte verdiğim internet sitesinde de Türkçe ve ücretsiz seçeneği rahatlıkla bulabilirsiniz.
İlk olarak test yaklaşık 10 dakikanızı alıyor. Ve testin sonucunda sizin için kişilik tipi belirleniyor. Bu kişilik tiplerinde 4 ana başlık var. Bunlar: analizciler, gözcüler,diplomatlar ve kaşifler. Bu 4 ana başlık altında da 4'er kişilik karakteri bulunuyor.
Her bir karakter tipi anlatılarak, kafanızdaki soru işaretlerinin giderilmesinde yardımcı oluyor. Bir nevi kendinizi tanıyabilmeniz için küçük bir yardım diyebiliriz.
Testin şartları; dürüst yanıtlar vermek ve çok fazla nötr cevaplamamaktır. Testte 60 soru bulunuyor. Her sorunun altında reddet ve kabul et cevapları var. Ancak bu cevaplarda kendi arasında 3 ölçekte değerlendiriliyor. Ve bir de nötr cevap şıkkı bulunuyor. Testin sonunda sizinle aynı karaktere sahip olabilecek ünlülerden de örnekler veriyor.
Karakterinizin altındaki (ISFP-T gibi) tanımları aratırsanız bu karakterin sahip olabileceği kariyerler hakkında çıkarımda bulunan bir çok İngilizce ve Türkçe makalelere de ulaşabiliyorsunuz.
Lütfen bu testi yaptıktan sonra karakter tipinizi burada paylaşın.
pff
ABLANIZ BİR TARTIŞMACI VE JOKER'LA AYNI TAKIMDA VE BUNUN KADAR HARİKA BİR ŞEY OLMADIĞINI DÜŞÜNÜYOR EHE