pfffff

269 32 609
                                    

*Tanrı ya da tanrıçalar hakkında bir bilginiz var mı? En sevdikleriniz?

Var. En çok Eris ve Nyx' i severim. Biri nifak, biri gece tanrıçasıdır.

*Bir ruh ya da katil tarafından acısız ama korku dolu bir şekilde ölmek mi, camdan atlamak mı?

Camdan atlıyorum.

*Tuhaf konular hakkında araştırma yapar mısınız? 

Daha önce uyuşturucular ve kinezi konuları hakkında araştırma yapar, makale okurdum. Hatta sırf bunlara ayırdığım bir defterim bile var.

*Sizi gerçekten korkutan bir korku-gerilim filmi önerin.

Altıma sıçmaya ihtiyacım var:(

*Yapmaktan hoşlandığınız, size heyecan veren ama bir daha asla yapmam dediğiniz bir şey var mı?

360 olabilir. AMA BİR DAHA BİR DAHA VE BİR DAHA YAPMAK İSTİYORUM LANET OLSUN

*Boyun kaç?

154 yiyen mi?

*Size seçimlerinizi ve tüm hayatınızdaki doğruları sorgulatan biri çıktı mı karşınıza?

Gibi gibi...

*Elinizi tarif edin. İnce, uzun parmaklarınız var mı mesela ya da küçük elleriniz?

Avucu büyük, parmakları kısa tombul ve tıpkı boyum gibi yaşıtlarımdan küçük ellerim vardır. Damarlı ve nazik olmak varken:(

*Yaşın kaç?

16

*Hala unutamadığın 'yalnızlık' travmaların var mı?

Kendime güvenimi zedeleyen o orospu çocuklarına selamlar...

*'Büyümek' ne demektir? Manevi olarak nasıl büyürüz?

Hala çözebilmiş değilim. Daha fazla hayatla yüzleşmem ya da sarsılmam mı gerekiyor?

*Tek dilek hakkın olsa ne dilerdin?

Sonsuz dilek hakkı dilerdim:d

*Makyaj hakkında ne kadar bilgiye sahipsin? Öğreten videolar izler misin?

9. sınıf bebesi sağ olsun bilgilerim fena değil. Ama video izlemenin yanından bile geçemem açıkçası, çok nadir. Genellikle 'animation make up tutorial' izlerim. Favorim Vanellope.

 Favorim Vanellope

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nasılsınız?

BEN REGLİM TATLI ALSANIZA

bazen kendi kendime konuşuyormuş gibi hissediyorum

bir saniye zaten öyle yapıyormuşum, sorun yok tamam:)

a cigarette with many questions ⚘Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin