sıkkınım

288 36 1K
                                    

🖕Bir kaç kişi etiketleyin, prim kasayım:d

🖕Nasılsın?

🖕Kendini yalnız hissettiğin zamanlar bol mu?

🖕Yalnızlığını giderecek insanlara sahip misin?

🖕Kilondan memnun musun? Takıntıların var mı?

🖕Birini etkileyebileceğini düşünüyor musun? Peki sen dış görünüşten mi yoksa kişiliğinden mi etkilenirsin? Doğruyu söyle.

🖕Birinde hoşlaşmadığın tavırlar var mı? Mesela çok sevdiğin birinin, hangi tavrını sevmiyorsun? O kim ve neden?

🖕İnsanları sevmek bir erdem midir?

🖕Maç izlemeyi sever misin? Holigan derecesinde misin mesela?

🖕Eğer seviyorsan şu offside'ı, salağa anlatır gibi, bir açıkla bana.

🖕Peki maç bilmeyen birine, sınavda offside'ın ingilizce anlatımını sormak nasıl bir şerefsizliktir? Çok koydu da bana.

🖕4N1K'nın dizisi çıkıyor, ne düşünüyorsun?

🖕Hush Hush serisini bilen veya okuyan var mı? Ben, uzun zamandır Patch'e vurgunum da.

🖕Şanslı sayıların neden şanslı, bir hikâyesi var mı?

🖕Bana âşık olur musun?

🖕Ailende psikolojik bir rahatsızlığı olan var mı? Kim?

🖕Hiç psikolağa ya da psikiyatrist'e danıştın mı?

🖕İşitme engelli birini tanıyor musun? Peki işaret dilini biliyor musun?
Öğrenmek ister miydin?

🖕 Bir daha görememek mi yoksa konuşamamak mı?

🖕Görülmeye değer bulduğun bir yer var mı?

🖕Büyük kalça mı büyük göğüs mü, hangisi?

🖕Bana soru sorun.

🖕Yapış yapışsın ve duş almak istiyorsun. Evde tek kalmışsın ve saat gece yarısı. Bir kaç saat önce gerçekten korktuğun ve gerildiğin bir film izlemişsin. Ses gelmiyor ama o an paronayaksın ve ses geliyor. Ama çok pissin, saçların da ton ton yağ var. Her şeye rağmen yıkanır mısın?

🖕En uzun yıkanmama süren? Rekorun?

🖕 Üşengeç misin? Eğer öyleysen seviyene 5 üzerinden, kaç puan verirsin?

🖕Hiç saçlarını boyattın mı? Hangi renklere?

🖕Dedikodu yapar mısın? Mesela etrafında yaşanan çok uçuk bir olay var mı? Anlatsana:)

🖕Ölmesine üzüldüğünüz bir ünlü var mı?

🖕Neden sevilirsin ya da sevilmek istersin? Bana 4 sebep söyle.


Mwah:**

"Bir ortama girdiğinde kimse 'aa bu kız da çok zekiymiş hadi ona ilgi gösterelim' demiyor ama

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bir ortama girdiğinde kimse 'aa bu kız da çok zekiymiş hadi ona ilgi gösterelim' demiyor ama.
Her seferinde 'bu kız da çok güzelmiş, yanıma yakışır.' diyorlar."

:c

a cigarette with many questions ⚘Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin