vız

459 52 1.9K
                                    

§Herhangi bir dövüş sporu yapan var mı?

§Sırf biri size nasıl olduğunuzu sorsun ya da konu açsın diye anket soruları cevapladığınız oluyor mu?

§Neli dondurma seversiniz?

§Seme mi uke mi?

§Hiç madalyanız, kupanız ya da dereceniz bulunuyor mu? Nereden?

§Kalp acısı var mı kalp acısı?

§Bir klasiktir, sewinvarmıaşkm?

§Sevdiğin kişi yüzüne geyirse veya kötü kokan ağzını koklaman için şöyle bir yüzüne 'HOHHHH' lasa ne yaparsın?

§Senden biri hoşlanıyor ama sen ondan hoşlanmıyorsun. Sevgili olmak ya da bunun için uğraşmak gibi bir niyetin yok. Ama kırılmasın diye yazdıklarına cevap veriyorsun çünkü noktayı nasıl koyacağını bilmiyorsun. Bu umut vermek midir? Peki ne yapmalısın?

§Hiç, bir çizgi film karakterine aşık oldunuz mu?

§Sizce insanların dış görünüşüne bakarak 'aşık oldm pf' diyen insanlar, o kişiyi gerçekten sevebilir mi?

§Görücü usulü sizce mantıklı mı?

§Erkek kuzenin, kardeşin ya da herhangi karşı cins birisi götünü yaymış otururken büyüklerin 'sen bu evin kızısın kalk temizlik yap' demeleri sizce adil mi?

§'Peki erkekler çalışır, kadınlar ev işi görüp erkeğin eline bakar' fikri sizce neden empoze edildi?

§Nasıl uyursunuz? Bir uyuma şekliniz ya da uykudayken yaptığınız bir alışkanlık var mı?

(Bknz:uykuya dalarken giyinik, uyandığımda çıplak olurum ve ne zaman çıkardığım hakkında bir fikrim yoktur:( )

§Sarılmak size nasıl hissettirir? Mesela sıcacık olur musunuz?

§Sarıldığınız kişinin neresine gelmek isterdiniz?

§Hiç uyurgezerlik yaptınız mı?

§Sizin bağımlılığınız nedir?

§Küçükken kabus gördüğünüz de sarıldığınız bir şey var mıydı? Hala yanınızda mı?

§Ne tür kokular seversiniz? Mesela oje, egzoz(sosisalam), sigara veya uhu kokularıyla hoşlaşır mısınız?

§Hiç bali çektiniz mi gençler, gelin sizi arka sokağa davet edelim.

§Romantik misin ormantik mi?

§Kalbimi çalsana yakışıklı.

§Sizce elaleme göre yaşamak doğru mu? Mesela çevrenizin giyeceklerinizi kısıtlaması hoşunuza gider mi?

§Aileniz sizi kısıtlar mı? Her konuda.

§Tecavüzcü'nün, kız tayt giydi diye, ceza indirimi alması nasıl bir adalet nasıl bir şerefsizlik bana bir açıklasanıza?

benim mi aklım eremiyor ACABA






Bir sonraki bölüm kişilik testi olacaktır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir sonraki bölüm kişilik testi olacaktır.

a cigarette with many questions ⚘Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin