parçalandım,,

189 25 671
                                    

⚘Hayatta 'engelle tuşu' olsaydı kimi engellerdin?

⚘Ee, nasılsın?

⚘Size ait bir gezegen olduğunu düşünün. Bu gezegenin Dünya'dan  farkı ne olurdu?

⚘Gerçekten beğendiniz bir instagram fenomeni var mı? Hesabın adını yazın.

⚘Sıcak mi biraz?

⚘Hiç yasaklı bir film izlediniz mi?

⚘Hayatınızda izlediğiniz, nefret ettiğiniz en kalitesiz film hangisiydi?

⚘Peki 'Sodom'da 120 gün' izleyen var mı? Eğer izlemediyseniz, izler misiniz? Yorumlarınızı almak isterim.

Uyarı: Sapkın sahneler içeren, yasaklı ve tarihi bir filmdir. Midesi kaldırmayacak olana izlemesini tavsiye etmiyorum.

⚘Sana da inşaatın önünden geçerken, bağıra bağıra türkü söylemeye başlayan işçiler var mı?

(edit1: Tanrıım, tav olmak üzereyim!! Çok harikalar lanet olası♡♡)

'İyilik uğruna her şeyini kaybetsen de olur.' düşüncesi doğru mu? Değilse, dovru olan ne ?

⚘Hayattan beklentin nedir?

⚘Peki genelde neden üzülürsün?

⚘Şimdi kimle olmak istersin?

⚘Hiç aldatıldın mı?

⚘4 elementten birini seç: su, ateş, toprak, hava. Neden onu seçtin?

⚘Bir insan inandığı şeye neden inanır?

⚘Kötü olmak için çok sebep var. Peki neden iyi olmaya çabalamak zorundayız ki?

⚘Mutluluk ulusal bir para birimi olsa, hangi çalışma sizi zengin ederdi?

⚘Bugün ne öğrendik?

⚘Çişim gibi, aniden gel bana.

⚘Sence dünya barışı olacak mı? Peki bu nasıl olacak?

⚘Seni anlatan şarkıyı söyle.

⚘Kaderini bilseydin, yine de bu dünya'ya gelmek ister miydin?

⚘Hakkımda yorum yap.
Bir soru sor.





















































Soru cevap oynamak ister misin?

a cigarette with many questions ⚘Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin