Hiç farklı ve renkli kıyafet tarzları denedin mi? Peki belirli bir tarzın var mı, hangi tarz?
Bir ortama girdiğinde dikkatlerin üzerinde olması hoşuna gider mi yoksa utanır mısın?
Saçını hangi renklere boyatmak isterdin?
Aşırı güzel olup, etrafından iltifatlar almasına rağmen kendini beğenmeyen hatunlar hakkında ne düşünüyorsun?
( edit1: seri tokatlayasım var. )
Birinden iltifat aldın diyelim. Daha çok pohpohlanmak adına, öyle olduğunu bilmene rağmen o iltifatı kabullenmemezlik yaptın mı?
Sinirini nasıl boşaltırsın?
Bir hayalin var mı?
Hangi durumlar seni ağlatır? Çoğunlukla canın acıdığı ya da üzüldüğün için mi yoksa öfkelendiğin için mi ağlarsın?
Gözlerin güzel mi?
Sen kimsin?
Bir filmde oynayacaksın. Sence hangi role layıksın? Başrol, yanrol, figüran, ağaç...?
Yaşama tutunmak için sebebi olmayan insanlar neden hayat için hâlâ savaşıyor?
Peki intihâr bir kurtuluş mu ya da ölüm?Kaçmak doğru mu peki?
Sizin hayat felsefeniz nedir?
Evcil hayvanınız var mı? İsmi nedir ve neden o isim?
En sevdiğiniz renk nedir?
Buna nasıl karar verdiniz? Neden hoşunuza giden renk, o ?Ee nasılız? Dünden daha iyi mi?
Dün ve bugün arasında bir fark var mı? Peki yarın özel bir şey olacak mı?
Saçımı pembeye boyatmak istiyorum ama cesaretim yok. Az cesaretlendir beni.
40 kilo olsak ne değişecek 100 kilo olsak ne değişecek? Kimin için uğraşıyoruz ki?
Çok açsın ama yemek yok. Artık midene kramplar girecek dereceye gelmişsin,
ne yaparsın?ASMR seslerini seviyor musun? İzler misin? Favorin kim?
Lakapların var mı? Söyle.
( edit2: pelinsu:/ )
Sana cuma mesajları atan var mı? Kim?
Aldığın en son iltifat neydi? Kimden geldi?
Kimin kalbini çok kırdın?
Sevilmemek için iki sebep ver bana.
Küçükken en sevdiğin masal ya da çizgi film?
Aşk bir sanat mı? Peki sanat nedir?
'Hayat güzel' diyebilmek için tek bir sebep istiyorum.
Bana soru sor.
Benim belimin inceliği doğuştan, saçmalama!1!!