⚘Hiçbir şey olmamış gibi nasıl davranılır?
⚘Çevrende seni rahatsız eden bir şey var mı? Nedir?
⚘İnsanlar neden robotlaşır? Tamamen hissetmeseydin, bu hayat senin için nasıl şekillenirdi?
⚘Herhangi bir engel sahibi biriyle birlikte olur muydun? Onunla yaşadığın ilişkinin, diğerlerinden bir farkı olur muydu?
⚘Hayatını bir başkasının hayatıyla değiştirmek ister miydin? Neden? Bu kim olurdu peki?
⚘Bu sefer üzüntü ulusal bir para birimi olsaydı, sizi en çok zengin edecek çalışma hangisi olurdu?
⚘Aşk-ı Memnu'da oynasaydın hangi karakter olurdun? Neden?
⚘Şimdi rastgele bir sözcük türet ve ona istediğin anlamı ver.
⚘Kendini en son ne zaman, ne ile kandırdın?
⚘Baskının iyisi var mıdır? Mesela aileniz sizi hiç umursamasaydı, 'keşke bana vursaydı da, yapmasaydım' der miydiniz? Ya da böyle düşündüğünüz bir zaman oldu mu, ne yaşadınız?
⚘Şimdi sorsam, burada ki herkes 'barış içinde olmayı' arzuluyordur. Peki sen birlik ve beraberliğe hazır olduğuna ya da kimseden nefret etmeyerek yaşayabileceğine emin misin?
⚘İç güzellik nedir? Peki gerçekten bir insanda içinin güzelliği dışa yansır mı?
⚘Mekâna damsız almıyorlar. Damım olmak ister misin güzelim?
⚘Doğum leken var mı? Nerende, nerelerinde?
⚘Sana ne sorayım istersin?
(edit1: :((( )⚘Son olarak, buraya ne yaparsan yap.
shsakanoasizns bu kadın bir harika :**