Nasılsın? Ben reglim.
Senin regl dönemleri nasıl geçiyor? Ben tam olarak, hamile gibiyim.
Hiç birine iyi gelmek, onu iyileştirmek ya da mutlu etmek istedin mi? Neden?
Eşin ile ilk birlikte olduğunuz gecede kan gelmedi ve sana pis bir varlıkmışsın gibi davranmaya başladı. Bağırdı, çağırdı. Ve boşanmak istediğini, senin gibi birine dayanamayacağını söyledi. Nasıl bir tepki verirdin? Eşinin nasıl davranmasını beklerdin?
Senin içini eriten hitap şekli nedir?
Şu kanlı günümde, bana bir öpücük atıver.
Sana gülümseyen ve öylesine birine gülmek çok mu zor? Bir kız çocuğu balkondan aşağı sallanıyor ve sen yukarı, ona doğru, baktığında kıkırdayıp sana el sallıyor. Peki bu içine tatlı bir mutluluk hissi vermiyor mu?
Yüzmek zayıflatıyorsa balinalar nerede yanlış yapıyorlar?
Sana istediğin her şeyin olacağı, mükemmel bir yıl geçirmek ve sonunda da tüm geçirdiğin o zamanın hepsini unutmak teklif edilse, kabul eder miydin? Neden?
Sevdiğin biri için, başkasının hayatı pahasına, yalancı şahitlik yapar mıydın?
Hayatını bir icada adayacaksın ve sonunda başarılı olacaksın. Ne icat eder ve adını ne koyarsın?
Burcun nedir? Etkilerini yansıtıyor musun? En kötü yanı nedir peki?
Seni etkileyen filmlerin, şarkıların, kitapların daha doğrusu hatırını alan her şeyin ortak yanı neydi?
Prosopagnozi hakkında ne biliyorsun?Bilmiyorsan, anlamına bak, çevrende böyle bir tanıdığın var mı?
İnsanlar regl olmayı neden rahat rahat konuşmuyor?
Sütyen ve külotla dolaşamıyoruz ama neden bikiniyle rahatız?
Neden hiç kimseyi kurtaramazsın?
Bana bir soru sor.
Seviyorum your eyes çünkü onlar very nice bir kerecik look at me Sonra da forget me kalbim tık tak for you because i love you
tav oldum:*