yorgunum.

133 26 323
                                    

İnsanlar, neden yorgun birinin üzerine gitmekte bu adar ısrarcı? Bu neyin hırsı ya da almak istedikleri ne?


Küçükken evimizin karşısında kocaman bir yeşillik alan vardı. İstisnasız her yaz ve ilk baharda papatyalar açardı. O büyük yeşilliğin üzerinde,  bir sürü minik, beyaz benekler gözükürdü. Ben çok fazla, yalnız başına, dışarı bırakılan bir çocuk olmadım; hiçbir zaman. Ancak papatyalar açtığında dışarı koşardım. Avuçlarıma alabileceğim kadar papatya toplar, bir 'seni seviyorum' eşliğinde anneme verirdim. Annemde bana, onlardan taç yapardı. Müptelasıydım, büyük mutluluktu benim için. Ama sonra o alana bir bina yapıldı; papatyalarım o yıl çıkmadı. 2-3 yıl daha bekledim, çıkacağını düşünüyordum hala. Fakat, bir daha beklemedim. Çünkü bu sefer bir binada papatyalarımı topladığım yerde başlamıştı. Çukur kazmışlardı, kocaman bir çukur ve yıkıldığımı hatırlıyorum. Sence de modernleşmenin anlamı bu muydu? Betonlaştık, betonlaştırdık ve şimdi modern miyiz?


Bratz'i sever miydin? Favorin hangisiydi?


Ailen sana baskı uyguluyor mu? Özgür müsün?


Toplumdan farkın olduğunu düşünüyor musun? Peki senin farkın ne?


Mutlu ve özgür hissettiğin ya da hissedeceğin bir yer var mı?


Mikroplara da mikrop bulaşır mı?


Sıcak mı biraz?


Beni etkileyecek ve gerçekten bazı şeyleri gözden geçirmemi sağlayacak bir cümle kurabilir misin? Kur.


Bir ünlü olsan, nasıl bir şöhret olurdun? Boyun eğen ya da kendi doğrularıyla örnek olan....?


Bugünlerde düşünmemiz gereken en mühim konu nedir?


Senin için en mükemmel tatil ne yapmak ya da nereye gitmek olurdu?


Hiç ameliyat geçirdin mi?  Ne ameliyatıydı? Ağır oldu mu, çıktıktan sonra nasıl hissetmiştin?


Kardeşini niye şikayet edersin, kardeşin seni niye şikayet eder?


Ütü neden yapılır?


İnsanların sana saygı duyması ve büyüdüğünü kabullenmesi için sorumluluk almak mı gerekir?


Bana bir soru sor ya da herhangi bir şey söyle.





















1.yol;

1+4=5


1+4=5+2+5=12


2+5=12


12+3+6=21


3+6=21


....-> ?->4+7=11+21=32


5+8=13+32=45



2.yol;

1+4=5  

                             12-5=7


2+5=12                                         9-7=2 -> 9+2=11


                              21-12=9


3+6=21


                                21+11=32            11+2=13     


?->4+7=32


                                  32+13=45


5+8=? -> 45



























Yani hem örüntü hem de mantıkla yapabiliyorsunuz. Umarım anlatabilmişimdir; baya uğraştım.


pfffff, sıcak.

a cigarette with many questions ⚘Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin