Η Youngri καθόταν μαζί με την Minjoo στα σκαλιά του σχολείου και όπως συνήθιζαν, μίλαγανε και η Youngri εξηγούσε μαθηματικά στην φίλη της. Καθώς γελαγανε, είδαν τον καθηγητή της φυσικής, να σκύβει και να φεύγουν από το κεφάλι του τα μαλλιά του , πιο συγκεκριμένα η καστανή περούκα του. Ήταν εμφανές πως ο άνδρας αποκλείεται να ήταν κοντά στα 60 και να μην έχει ούτε ίχνος ασπρης τρίχας, αλλά και πάλι η εικόνα ήταν ξεκαρδιστική.
Ξαφνικά η Youngri ένιωσε μια δόνηση να προέρχεται από την αριστερή της τσέπη, όπου είχε το κινητό της. Με γρήγορες κινήσεις έβγαλε το κινητό και το άνοιξε γεμάτη ελπίδα , στην σκέψη πως μπορεί να ήταν ένα μήνυμα απο τον Jungkook. Όμως απογοητεύτηκε όταν διαπίστωσε πως δεν πρόκειται για μήνυμα , πόσο μάλλον από τον Jungkook .
Είχαν περάσει σχεδόν δύο εβδομάδες από τότε που του είπε την αλήθεια για την ταυτότητα της. Αν και ήταν η σωστή επιλογή εκείνη δεν νιώθει τόσο καλά, προτιμούσε να παραμείνει ένα μυστήριο για εκείνον πάρα να γίνει η Youngri , η περίεργη γειτόνισσα.
"Δεν πρόκειται να στείλει. " αναστέναξε προβληματισμενη , καθώς παρατηρούσε τις παλιές τους συνομιλίες.
Η Minjoo αμέσως, χωρίς να χρειαστείς να τις εξηγήσει ανέλαβε δράση σαν φίλη της- και γραμμή υποστήριξης. "Μην ανησυχείς δώσε του χρόνο. Trust me ."
"Δεν θα αλλάξει κάτι."
"Δεν το ξέρεις αυτό. Όμως γιατί δεν πας να γνωρίσεις κάποιον άλλον;" είπε με υπονοούμενο, λέγοντας της εμεσσα να βγει από το σπίτι.
"Δεν ξέρω..."
" Και να αποδειχτεί πως δεν ήταν ο ένας, δεν χάθηκε και ο κόσμος. Υπάρχουν τόσοι ωραίοι straight τύποι σε club , που περιμένουν να γνωρίσουν μια κοπέλα σαν και εσένα." Εξήγησε με σκοπό να τονίσει την αυτοπεποίθηση της Youngri
, ήθελε πραγματικά να την κάνει να καταλάβει πόσο όμορφη και ενδιαφέρον ήταν, όμως οι ανασφάλειες της την έκλειναν πάντα σε ένα σκληρό , αδιαπέραστο Καβούκι."Έχεις δίκιο, υποθέσω. Θα το σκεφτώ."
"Δεν έχει θα το σκεφτώ θα πας . Σου αξίζει να διασκεδάσεις. Με το ζόρι βγαίνεις από το σπίτι σου , επειδή ντρέπεσαι μήπως τον συναντήσεις." Απάντησε αγανακτισμένη και έκανε μια παύση. "Με συγχωρείς τώρα έχω να πιάσω το θήραμα μου ." Έκλεισε το μάτι στην φίλη της και κατευθύνθηκε προς την τελειόφοιτη Hyunna . " Hyunna , τι θα έλεγες να με βοηθήσεις, νιώθω πως ζαλίζομαι." Η Hyunna την κοίταξε με αγωνία την Minjoo . "Α στάσου ήταν το άρωμα σου που με καλούσε." Συνέχισε αμέσως μετά η Minjoo , γεγονός που έκανε την Hyunna να χαχανισει και να κρύψει το ντροπαλά το πρόσωπο της .
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝐂𝐔𝐏𝐈𝐃 𝐒𝐂𝐑𝐄𝐖𝐄𝐃 𝐔𝐏∥ bts ✔
FanficΣε ένα παράλληλο σύμπαν όπου το φυσιολογικό είναι η ομοφυλοφιλία ενώ το αλλόκοτο η ετεροφυλία. H Youngri ένα straight κορίτσι με υπερ-προστατευτικές μητέρες. Ο Jungkook ένα , μάλλον, gay αγόρι , ερωτευμένο με το αγόρι του. Ξεκινάνε να μιλάνε χωρί...