Words 19

339 72 30
                                    

"Πρέπει να βγεις από το σπίτι." Είπε έντονα η Minjoo.

"Δεν θέλω."

"Riri κάντο για εμένα. Σε παρακαλώ."

"Μα..." ξεκίνησε να λέει η Youngri ώσπου την διέκοψε.

"Δεν έχει μα ." Την μαλώσε. "Δεν μπορείς να κρύβεσαι όλη την ζωή σου. Πρέπει να βγεις να ζήσεις. Θα περάσω να σε πάρω στις 7."

"Και η Hyunna;" ρώτησε αμέσως την φίλη της , αφού ήξερε πόσο της άρεσε.

"Εγώ μαζί σου θέλω να βγω."

Το απόγευμα τα δύο κορίτσια πήγαν στα ηλεκτρονικά και άρχισαν να παίζουν airhokey. Αν και στην αρχή η Youngri δεν ηθελε να παίξει στην συνέχεια, το ανταγωνιστικό της ένστικτο ξύπνησε και άρχισε να παίζει σοβαρά με αποτέλεσμα να νικήσει την φίλη της .

Επίσης σκέφτηκε αυτό που της έλεγε η Minjoo , δεν τελείωσε ο κόσμος. Αλλά κάποια στιγμή θα τελείωνε για εκείνη, για τον οποιοδήποτε, οπότε έπρεπε να περάσει όσο πιο καλά μπορούσε . Οπότε άρχισε να διασκεδάζει.

Λάτρευε να περνάει χρόνο με την Minjoo, ή αλλιώς την γυναίκα της αν ήταν gay, είχε μια περίεργη επιρροή πάνω της , πάντα όταν ήταν σε μια άσχημη κατάσταση η Minjoo τα κατάφερνε την έκανε να νιώσει καλύτερα. Την έκανε να ξεχνάει τα άγχη της .

Στο τέλος της ίδιας βραδιάς πήγανε σε ένα μαγαζί με burger. Μόλις κάτσανε παραγγειλαν και τότε η Youngri παρατήρησε πως η Minjoo ήταν αφηρημένη και πεσμένη.

"Συγγνώμη που δεν ήμουν καλή παρέα." Είπε η Youngri και κατέβασε το βλέμμα της στο πιάτο της , αμήχανη.

"Μην λες βλακείες μια χαρά πέρασες και εσύ." Είπε η Minjoo και της χάρισε ένα χαμόγελο, ενώ έπιασε σφιχτά το χέρι της .

"Ξέρεις χαίρομαι που έχω μια τόσο καλή φίλη σαν εσένα. Ελπίζω να μην χωρίσουμε ποτέ." Απάντησε ειλικρινά, και αμέσως η Minjoo χλωμιασε .

" Από ότι φαίνεται ήρθε η παραγγελία μας." Είπε με σκοπό να αλλάξει θέμα.

"Είσαι καλά;"

"Ναι."

"Σίγουρα;" ρώτησε πιο ανυσηχη η Youngri.

"Ναι απλώς ειμαι κουρασμένη."

Η Youngri ήξερε πως κάτι δεν πήγαινε καλά. Το βλέπε στον τρόπο που έτρωγε, στον τρόπο που απέφευγε οπτική επαφή . Στον τρόπο που χτύπαγε , η φιλη της , νευρικά το ποφι της στο πάτωμα. Αλλά δεν ήξερε πως να την βοηθήσει, πως να την κάνει να ανοιχτεί.

Βέβαια την βράδια άλλαξε τελείως ο Jungkook , ο οποίος σε κάποια φάση είχε κρυφτεί πίσω από τον Jimin , και προσπάθησε να αποφύγει την Youngri. Πράγμα το οποίο η κοπέλα παρατήρησε και γέλασε στιγμιαία, αν και την στεναχώρησε ταυτόχρονα.

Στο τέλος της βραδιάς οι δύο κοπέλες αποχαιρετηστικαν με μια σφιχτή αγκαλιά.

"Θα με σκάσεις." Παραπονεθηκε η Youngri με ένα χαμόγελο, και μιμήθηκε την φίλης της .

"Συγγνώμη, απλώς χαίρομαι που είσαι καλύτερα." Είπε και έσπασε την αγκαλιά και έκανε να μπει στο λεωφορείο

"Καλή νύχτα. Τα λέμε στο σχολείο." Είπε η Youngri αλλά η Minjoo δεν απάντησε.

__________________________
Τελικά δεν της μίλησε. Όπως το υποθεσατε όλοι 😅
Ερώτηση γνωριμίας: Μιας  που είναι καλοκαίρι, έχετε κάνει κανένα μπάνιο στην θάλασσα  ή είστε και εσείς σαν εμένα κλεισμένη βλέποντας σειρές. 😂

𝐂𝐔𝐏𝐈𝐃 𝐒𝐂𝐑𝐄𝐖𝐄𝐃 𝐔𝐏∥ bts ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora