6. Diel

634 32 2
                                    

„Si normálna! Načo! Sú dobre také ako sú!“

„Neprotestuj a naval nožničky!“ nakoniec sa sama postavila a išla pre ne. Nemohla som sa na to pozerať! Keď ich dostrihala  nakázala mi obliecť si ich. Na moje prekvapenie to nebolo až také zlé! Aj keď som mala pocit že sú až prikrátke.

„Nemali by byť dlhšie? Šak sa zohnem a ...“ nedokončila som len som vybuchla smiechom pri pomyslení čo by sa mohlo stať.

„Si dokonalá! A neboj majú výbornú dĺžku! A Niall si aspoň trochu zažiarli!“

„nebude mi v tom zima?“

„A na čo máš chalanov? Tí budú mať bundy a ten kúsok prežiješ!“ Chalani nám začali vyklopávať na dvere.

„Baby švihnite si! Čo tam tak dlho robíte?!“ nakoniec sme sa vyšuchtali von. Keď som vyšla Niall na mňa pozeral ako keby som mala na sebe niečo úžasne!

„Bože láska si nádherná! Ani neviem či ťa tam chcem zobrať! Všetci sa budú na teba pozerať a to môžem len ja!“ prišiel ku mne a pobozkal ma.

„Prestaňte sa tu olizovať a poďme! Lebo my sa odtiaľto nedostaneme ani do rána!“ stepoval Harry pri dverách. Našli sme nejaký bar a vošli dnu. Našli sme si voľný box úplne vzadu. Sadli sme si a Niall išiel pre drinky. Už ani neviem koľko sme ich vypili no zrazu som dostala strašnú chuť si zatancovať. A aby ste vedeli, ja nikdy netancujem! Samozrejme chalani boli blbý a nechceli ísť. Ale Monča súhlasila takže sme odišli na parket a začali tancovať. O pár minút na to za nami prišli dvaja chalani. Boli celkom pekní. A keďže sme s Mončou chceli chalanom urobiť trochu nervy, že nešli s nami, prijali sme ich a začali sme tancovať s nimi. Ten chalan začal byť po chvíli dosť drzý! Obchytkával ma a stále sa usmieval. Keďže som bola mierne opitá nevadilo mi to! Práve na opak! Páčilo sa mi to. Neviem ako sme sa k tomu dostali no zrazu sme sa začali bozkávať! Po pár minútach sa vedľa mňa zjavil Niall. Vytrhol ma z jeho zovretia a odtiahol na bok.

„Si normálna?!! Čo to do riti robíš?!“ kričal na mňa

„Sklapni!!“ teraz som kričala ja „Som svojprávna môžem si robiť čo chcem!! A je to tvoja vina! Keby si šiel tancovať tak sa bozkávam s tebou!!“ vôbec som si neuvedomovala čo robím!

„Fajn! Tak si rob čo chceš!! Je mi to jedno! Pre mňa za mňa pretiahni aj polku baru!!“ odul sa a odišiel preč. Šla som k baru pre ďalší drink. Zozadu ma schytila Monča za ruku a ťahala von z baru.

„Si kompletná?!!“ kričala len čo sme vyšli von „Nana uvedomuješ si čo si práve urobila Niallovi?!! Chudák veď bez teba sa zabije! Dneska už žiadny alkohol! A dúfaj že ti to Niall  odpustí! Ako si mu to mohla spraviť?!“ ten čerstvý vzduch ma doslova pre fackal a ja som si začala uvedomovať čo vlastne robím. Rukou som si prehrabla vlasy a sadla si na najbližšiu lavičku.

„Bože čo som mu to spravila?“ a pustili sa mi slzy dolu tvárou. „Musím ísť za ním! Kde je?“ v tú ranu som stála na nohách a vbehla do baru. Išla som rovno k nášmu miestu. No nikto tam nebol. Jediné čo ma napadlo bol bar. Našla ho tam opíjať sa. Chudák hádzal do seba jeden pohárik vodky za druhým! Vyzeral strašne zronene.

„Niall!“ prišla som k nemu a objala ho

„Daj mi pokoj! Choď tam za tým svojím....!“ zamrmlal a hodil do seba ďalší pohárik

„Niall prosím!! Ja viem nemala som to robiť! Ani keď som bola na mol! Ale Prosím! Strašne ťa prosím! Práč mi to! Prisahám že to už nikdy v živote neurobím!“ z oka mi vypadla slza a stiekla dolu po tvári. O točil sa ku mne a slzu mi zotrel. Potom sa nahol k môjmu uchu a zašepkal

Summer LoveWhere stories live. Discover now