,,Je mi ľúto že ste nepostúpili baby." v zákulisí nás už čakal Liam.
,,To nič. Veď ani vy ste nevyhrali a aha kde ste." usmiala som sa
,,Dufam, že toto nebude náš koniec!! SoundGirls je tá najlepšia skupina nasvete!!" Sara sa nervovo zhrutila
,,Prestaň hysterčiť segra! Samozrejme, že budeme spolu možno nebudeme zarábať milióny ale určite sa nerozpadneme." ukľudňovala ju Lara.
Liam ma odviedol k nim domov. vraj ma chcel "odmeniť" za taký krásny výkon. Určite viete čo myslím.
Zobudila som sa ako inak na krik z dola. Pomaly som rozlepila oči a zbadala dvere dokorán. Ani sa nečudujem, že ma to zobudilo. Otočila som sa k Liamovi no ten tam už nebol. Asi je tiež zdrojcom toho hluku z dola. Tak som sa postavila natiahla na seba všetky veci čo sa mi podarili po izbe nájsť a zišla dole. Hluk vuchádzal z kuchyne. Tak som si to zamierila rovno tam. Louis a Zayn sadeli za stolom a pili mlieko. Ale nie ako každý zdravý človek. Hltali ho tak, že sa s ním skoro dusili. Harry povzbudzoval Louisa a Liam Zayna. Potom Louis treskol prázdnym pohárom do stola.
,,VÍÍÍŤAAAAZ!!" z tej stoličky doslova vyletel. S Harrym si víťazne tleskli.
,,Dobré ráno!!" pozdravila som ich a oprela sa o zárubňu.
,,Dobré." všetci ma pozdravili.
,,Smiem sa spýtať o čo vám išlo?"
,,Súťaž. Kto skôr vypije pohár mlieka. A zase som vyhraaaal!!"
,,Ale toto nie je fér!! Ty to hrávaš s Niallom. Už vieš ako na to." sťažoval sa Zayn
,,Len závidíš,že si nevyhral." prisiel ku mne Liam a odtiahol ma do obyvačky.
,,Budú sa ešte hadat." dal mi jemny bozk ,, Čo si sa tak skoro zobudila? Mala si ešte spať." usmial sa
,,Rada by som. Ale nechal si otvorené dvere. A aj hluchý by sa zobudil na to ako bliakate." Zasmila som sa a do obyvačky prišiel Harry.
,,Amm....Nana? Nevieš kde by mohla byť Monika?"
,,Nie."
,,A... mohla by si jej zavolať? Teba možno dvihne. Prosím!"
,,Môžem. Ale mobil mám hore." vyšli sme teda do Liamovej izby a z nočého stolíka som vytiahla mobil.
,,Keď ti to dvihne nehovor jej že si u nás. Ani, že som chcel aby si jej volala. Položila by to a už by nedvíhala ani tebe." vytočila som jej číslo a dala to na reprák nech aj Harry počuje. Chvíľu to len zvonilo ale sa ozval hlboký mužský hlas.
,,Prosím." hneď som sa pozrela na Harryho ktorý sa mračil.
,,Dobrý. Prosím mohli by ste my dať k telefónu Monču?" rýchlo som sa spýtla.
,,Kto volá?" neochotne sa opýtal.
,,Nataly."
,,Počkajte chvílu." v mobile bolo počuť len šušťanie.
,,Nataly?" neveriacky sa na mna pozrel Harry.
,,Nebodaj si si myslel, že Nana je moje skutočné meno?"
,,A prečo nie. Čo ja viem aké mená si dávate na slovensku?"
,,Nanča?" ozval sa z mobilu konečne jej hlas.
,,Čavko Monči. Ja som..... vieš som teraz akurát v Londýne a chcela som ťa prísť pozrieť. No ale neviem kde bývaš. Taak... či by sme nešli niekam von a tak." samozrejme, že ja krava som sa to pýtala slovensky. Takže na mňa Hazz hodil kukuč ala 'Toto nemyslíš vážne'
YOU ARE READING
Summer Love
FanfictionNataly alebo ako ju všetci volajú Nana ja veľká Directionerka. Jej bývalej spolužiačke zo základnej sa podarilo ísť na školu do Anglicka a tak sa ich cesty rozišli. Ale jedného večera sa dozvie že jej kamarátka Monča sa stará o dom samotným One Dire...