Niall
Keď odišli v dome zostalo hrobové ticho. Hodil som sa na sedačku a nemo pozeral do stropu. Aj keď som ju videl už X-Faktore znova som bol v šoku, že je znova tu. Keď som jej potom šteloval (poznámka autora : prepáčte za to slovo ale neviem ako inak to pomenovať :D ) prsty na hrdle gitary, prechádzalo mnou jemné brnenie. Miloval som to v tedy a milujem to aj teraz. To je jediné čo mi pri Mel chýba. Ale je to správne tak ako teraz je. Ona je šťastná s Liamom a ja si beriem matku svojej malej princeznej. Budeme malá Horan family. A tak to má byť. Ležal som tam až kým neprišli dievčence domov. Debby dobehla ku sedačke a hodila sa na mňa.
,,Ahoj dievčatá. Ako bolo na prechádzke?" opýtal som sa a začal štekliť Debb ktorej sa to očividne páčilo.
,,Predstav si to. Ella je zase tehotná." Mel zašla do kuchyne.
,,Nemá náhodou dvojičky? Chlapcov však. Tak starých ako Debby."
,,Veď práve, že má. Obdivujem ju ako to bude stíhať. Na Debby sme dvaja a máme problém udržať ju na mieste." zasmiala sa ,,Niall pozor na gitaru!" ešte som sa ani riadne neotočil a začul som strašný hluk. Debby ako o dušu búchala do strún a dupala pri tom nožičkou. ,,Vždy ti vravím, že nemáš hrávať dole. Pokazí ti to." prišiel som k nej a odtiahol od gitary.
,,Čo by kazila. Ona bude ako dada že? Veľká gitaristka!" zaškeril som sa na ňu a ona sa rozosmiala. ,,Nehral by som tu ale bola tu Nana."
,,Čo chcela?!" prišla k nám a sadla si do fotelky aj s pohárom vody.
,,Poprosila ma či by som ju učil hrať na gitate." povzdychla si.
,,A ty si samozrejme súhlasil, však!!" už na prvý pohľad bolo jasné, že sa jej to nepáči.
,,Áno. Je to problém?"
,,Samozrejme, že to je problém! Chodili ste spolu. Takže je jasné, že po tebe zase ide! Hra na gitare? Pche!! Je to len jeden z jej plánov ako ma o teba obrať!"
,,Prestaň byť naivná Mel. O tomto sme sa bavili už veľa krát! Nepamätá si, že sme boli spolu."
,,Takú stratu pamäte môžem predstierať aj ja!."
,,Odmietam sa s tebou o tomto baviť! Proste ju budem učiť a basta!" postavil som sa na odchod.
,,Ty ju stále miluješ však?" zasekol som sa ,,Tak načo si ma potom žiadal o ruku Niall!!" odišiel som do spálne. Je pravda čo hovorila Melanie? Som do nej ešte stále zamilovaný?
Nana
,,Mam taký menší, no dobre, dosť veľký problém." začala som po ceste domov ,,Nemám kde bývať."
,,Blbosť. Bývaš u nás." usmial sa a otočil hlavu na mňa.
,,Radšej sa pozeraj na cestu. Lebo potom budem bývať v nemocnici!" a prstom som mu odtlačila hlavu naspäť smerom na cestu. Liam sa len zasmial a ďalej šoféroval.
,,Vieš ale ja vám tam nechcem zavadzať."
,,Ty u nás nikdy nezavadziaš."
Na druhý deň
Celý deň bol na nervy! Mali sme prvú hlasovú skúšku. Ukázali nám štúsium, predstavili našeho manažéra Jima a hneď nás poslali na fotenie. Nikdy som si nemyslela, že prvý deň v práci bude takýto. Fotili sme sme pre nejaký časopis kde nas predstavili ako novú dievčenskú skupinu. Priznávam. Neviem sa usmievať. Za čo ma fotograf dosť sprdol. A hneď na to interview do toho časopisu. A aby toho nebolo málo po tom všetkom nás zavreli do štúdia a prinútili vymýšľať pesničky. Boli sme natotalku vyšťavené! Takže je logické, že sme nenapísali ani čiarku. "Domov" teda vlastne k chalanom som sa dotrepala o 9. Čož nie je až tak neskoro. Ale aj tak som nevládala. Pozrela som sa na mobil. 2 zmeškané hovori od Nialla. Úplne mi vypadla z hlavy tá gitara. A tak som mu volala nazad.
KAMU SEDANG MEMBACA
Summer Love
Fiksi PenggemarNataly alebo ako ju všetci volajú Nana ja veľká Directionerka. Jej bývalej spolužiačke zo základnej sa podarilo ísť na školu do Anglicka a tak sa ich cesty rozišli. Ale jedného večera sa dozvie že jej kamarátka Monča sa stará o dom samotným One Dire...