1. Diel

1.5K 43 5
                                    

Ahoj! Volám sa Nataly Sklenková a mám 19! Ale všetci ma volajú Nana. Prečo? No keď boli moji bratranci malí vymysleli mi túto prezývku nejako mi zostala až doteraz. Mám dvoch mladších súrodencov. Brata Martina a sestru Nelu. Brat má 7 a sestra 6. Určite uznáte že je to dosť veľký vekový rozdiel. Som zo Slovenka a chcela by som sa s vami podeliť o jeden príbeh. O príbeh ako som zomrela! Ale robím si srandu! Nezomrela som! Ale nebyť jedného krásneho blonďáka asi by som tu nebola. Takže asi by som mala začať tým ako vyzerám. No nie je to nič extra. Mám dlhšie hnedé vlasy a modré oči. Ale teraz už konečne poďme na to ako sa to celé začalo.

17 narodeniny

A konečne je to tu! Dneska mám 17!!! Strašne dlho som sa na tešila! Hlavne preto že na moje narodeniny sa otec snaží prísť domov! Chodí kade tade po svete a zarába peniaze. Ako ani ba som ho veľmi na narodeniny nepotrebovala ale momentálne robí v Amerike! A čo je najlepšie na narodeniny mi odtiaľ vždy prinesie niečo s 1D! Áno som Directionerka! Máte problém?! Niekto by mohol povedať že za tie roky by ma už aj mohli omrzieť ale nie! Toto je láska na celý život! Naposledy mi priniesol šiltovku tak som zvedavá čo to bude tento raz! S kamarátkami som sa dohodla že to pôjdeme patrične osláviť! Karin vybavila klubovňu jej brata a tak sme sa tam vybrali. Tento rok mi narodky padli na piatok ale mama povedala že oslavovať budeme až v nedeľu! Takže nám to všetko perfektne vychádzalo. Samozrejme čo by to bolo za oslavu bez Nikolausky? Veď predsa pitný režim treba dodržiavať a noc je dlhá a studená! A náš pitný režim sa postarala Frederika. Ona vždy prepašuje nejaký chľast! Už na základnej sme si robili takéto "výjazdy" a vždy sme si to riadne užili. Ale to sme ešte bývali štyri! Bývala snami aj Monika ale tej sa podarilo dostať do Anglicka a presťahovala sa k jej tete. Takže jej úlohu musel previať Daniel! Môj frajer. Niekedy to snami mal dosť ťažké. Predsa len medzi troma babami! Noc sme si riadne užili samozrejme sme sa všetci riadne spili! Ale 17 sa musí patrične osláviť. Ráno sme sa všetci zobudili až okolo 12. Mala som asi 30 zmeškaných hovorov. Mame som totiž povedala že do 9 som späť ale akosi som zaspala. Keďže bývam v susednej dedine a Daniel sa vždy vlečie ako slimák cesta ktorá mi normálne trvá 15 minút mi trvala 45 minút. Keď som prišla mama len poznamenala že som došla neskoro a tým to končilo. Zavrela som sa do izby a tam som strávila zvyšok dňa. Len občas som vyšla vyrabovať chladničku. Nedeľná oslava celkom ušla. Otec mi priniesol peračník. Ako keby som ich doma nemala dosť! Ale je to 1D peračník takže žiadne protestovanie! Večer som zase išla von. Pôvodne som mala ísť aj s Danielom ale písal mi že musí pomáhať ocovi. Nechápem s čím mu chce pomáhať o 10 večer ale neriešila som to. Išla som teda s Karin. Tá ma nikdy nesklame! Išli sme ako vždy Žuvancovi. Je to jediné miesto kde je wifi! Objednali sme si kofolu a rozoberali samé blbosti. Samozrejme že ja som sa každé 2 minúty ušťávala na totálnych kravinách! Ale tak na to si ľudia v mojom okolí asi aj zvykli! Zrazu som sa len tak zadívala von oknom. Bola už dosť tma a tak som dobre nevidela. Ale zdalo sa mi ako by tam bol Daniel. No nejako som sa tým nezaoberala. Potom sme vyšli von trocha sa prejsť. Ako sme prechádzali cez park zbadali sme na lavičke olizovať sa. Len sme sa nad tým pousmiali a išli ďalej. No ako sme sa k nim blížili zdal sa mi ten chalan čím ďalej tým povedomejší! Keď sme boli len kúsok od nich uvedomila som si že je to Daniel!

„Daniel?!" vykríkla som

„Nana? A-Ahoj! Č-Čo ty tu?" koktal

„Tak takto pomáhaš ocovi?! Mohla som si myslieť! Večer o 10 pomáhať! Už ťa nechcem ani cítiť!" schmatla som Karin za rukáv a ťahala za sebou.

„Nana počkaj! Ja ti to vysvetlím!" rozbehol sa za mnou

„A ako? Mala špinavú hubu a tak si jej ju čistil? Prepáč ale toto sa nedá vysvetliť!" odvrkla som mu

Summer LoveWhere stories live. Discover now