Teda až na tie ranne budíčky. Do umývala som sa a zišla dole. Všetky deti sedeli v kuchyni za stolom a jedli. Monča s Liamom niečo varili.
,,Dobre ráno." Pozdravila som ich
,,Pre niektorých až moc dobré, že?'' Ozval sa mi za chrbtom Harry. Preboha o čo to ten kučeravec zase točí? Sa mu skrútil aj mozog?
,,Nechápem na čo narážaš.''
,,Mali by sme si dávať pozor aby ti nič nepadlo do oka!'' Uškrnul sa Louis ,,Nelka s Theom nám stihli porozprávať aké to má následky!'' Debil! Dobre, že sa nezadusil ako v sebe držal ten smiech!
,,Nela!'' Zvýšila som hlas. Chúďa až sebou mykla.
,,No tak láska! Sú to len deti.“ prišiel dolu aj Niall „A poznáš chalanov to by neboli oni keby nerobili z komára somára! Čím viac sa budeš brániť tým viac ich to bude baviť.'' Pošepkal mi Niall do ucha. Mal pravdu! Ako keby som Ich nepoznala!
,,Podľa mňa so strýkom Niallom robili detičky!'' Z ničoho nič povedal Theo. Všetci sme sa na neho pozreli s vypúlenými očami.
,,Ale to sa tak nerobí!'' Pridala sa Lux. To už Liamovi nedalo o opýtal sa
,,A ako sa to teda robí Lux?''
,,Také ľahké nevieš? Keď chlapček pichne do dievčatkinej kvetinky o 9 mesiacov príde motýľ a prinesie bábätko!''
,,Vážne?'' Všetci boli na pokraji vybuchnutia ,,Luxi a to ti kto povedal?''
,,No predsa strýko Harry!'' To už nikto nevydržal a vybuchli sme smiechom. Teda až na Harryho ten bol červený ako paprika.
,,Dúfam, že našim deťom nebudeš robiť prednášku o včielkach a kvetinkách!'' Prišla k nemu Monča a pobozkala ho.
,,Ja dúfam, že ešte nejakú dobu žiadne mať nebudeme!'' Povzdychol si
Bol to celkom fajn deň. S Niallom sme išli kočíkovať Debby, potom sme zas šli na čaj a nakoniec domov. Po ceste sme stretli aj par fanúšičiek. A na moje prekvapenie na mňa nezízali a ani sa mi nevyhrážali smrťou! Doma bol všade krik a besniace sa deti. Všetko bolo fajn. Teda až kým som nešla na net. Prihlásila som sa na fb. Asi na všetkých stránkach sa nerozoberalo nič iné len to koho pobozkal Niall na koncerte! Niektorý si mysleli, že to bola len fanúšička s obrovským šťastím. Iný zas že som Melanie a ďalší ma aj spoznali ako adminku. No všetky sa zhodli na jednom! Že som zlatokopka ktorá nemá pri Niallovi čo robiť! Bol to celkom veľký šok nakoľko vonku to tak nevyzeralo. Čím viac som si to čítala tým viac sa mi chcelo plakať.
Bolo mi blbo. Išla som za Mončou lebo som potrebovala trocha utešiť a Niall by sa skôr rozčúlil na haterky a mala by som po podpore. Sedela na gauči a s Harrym česali Lux vlasy.
,,Moni mohla by si ísť na chviľku hore?'' Harry na mna hodil výraz ala 'si v pohode?' Monča len prikývla a šla hneď za mnou.
YOU ARE READING
Summer Love
FanfictionNataly alebo ako ju všetci volajú Nana ja veľká Directionerka. Jej bývalej spolužiačke zo základnej sa podarilo ísť na školu do Anglicka a tak sa ich cesty rozišli. Ale jedného večera sa dozvie že jej kamarátka Monča sa stará o dom samotným One Dire...