2. Diel

780 42 1
                                    

„Mala by som si to dať pretetovať. Je to blbosť!“ vyzerala byť smutná. Nechápala som prečo.

„Tak poď ideme sa najesť.“ Kuchyňu mali modernú a fakt peknú.  

„Čo to bude? Máme vajíčka a nejaký chleba a asi trocha šunky. Môže byť praženica so šunkou?“ súhlasila som a sadla si za stôl. Chcela som jej pomôcť ale nedovolila mi to. Ako varila prišiel do kuchyne Harry.

„Hmm. What good you cook for me?“ a odjedol z nakrájanej šunky

„Nothing! Don´t eat it! It isn’t for you!“

„Fordid me!“ zasmial sa a zase odjedol!

„Go away! I don´t want you here!“ a začala ho biť utierkou. Harry sa len zasmial a odišiel. Položila predo mňa tanier aj s vidličkou.

„Vy dvaja sa k sebe hodíte! Si od neho síce o hlavu nižšia ale aj tak!“ pousmiala som sa

„Nana ty musíš byť strašne hladná! Hovoríš z cesty! Tak jedz lebo nechcem vedieť čo ďalšie z teba vypadne!“ pozrela sa na mňa ako na blázna. Keď som dojedla prišiel za nami aj Niall. Voľačo sa spýtal Monči a tá sa potom pýtala mňa.

„Pýta sa že či by si sa nechcela s ním učiť anglicky!“ normálne mi zabehlo a ja som sa musela napiť. Odmietnuť Horana ako učiteľa? Ani náhodou!

„J-Jasné! Prečo nie. Aj tak je to už dosť trápne že mi musíš všetko prekladať. Aspoň sa trochu zabavíme.“

„Tak teda môžete ísť!“

„Ako MOŽETE. Hádam MOŽEME! Nie?“

„Nie môžete! Výslovne povedal iba ty a on! Nikto iný! Len vy dvaja, sami, zavretý v jeho izbe! Keby niečo v Harryho izbe sú kondómi. Druhý šuplík zľava!“ dusila v sebe smiech.

„Preboha prestaň! Nič také nebudeme potrebovať! Ideme sa LEN učiť!“

„Keď myslíš!“

„ A odkiaľ vieš kde má Harry kondómi?!“

„C! Prosím ťa! V tomto dome nie je nič o čom by som JA nevedela!“  keď som odchádzala ešte za mnou zakričala „Nezabudni! Druhý šuplík zľava!“ potom bol počuť len obrovský výbuch smiechu! Ak mám byť úprimná bola som fakt nervózna keď sme prišli do Niallovej izby. A bolo to ešte horšie keď za sebou zavrel dvere! Ale moje obavy boli neopodstatnené! Mala som v pláne Monče riadne vynadať! Prvá pól hodina bola asi najhoršia pretože som mu nič nerozumela a Gúúgl prekladač bol nanič! No potom spustil asi tú najspisovnejšiu anglinu akej bol schopný a snažil sa hovoriť pomaly takže to bolo v pohode. Takéto učenie ma aj bavilo! nebolo to ako v škole. Proste sa ma pýtal na také normálne veci ako kde bývam alebo čo študujem. Bola to taká priateľská konverzácia! A prišla som na to že nie som až taká sprostá ako som si myslela. Boli sme tam zavretý až do večera a stále sme sa mali o čom baviť. A boli by sme tam určite až do rána keby nás Louis neprišiel zavolať na večeru.  

      

„Preboha to ste tam boli celý čas zavretí? Čo ste tam robili?“ nechápal Zayn Monča sa len ticho chichotala. Bože ako len ja jej dneska vynadám! Takto ma strašiť!

„Chudákov nechajte ich tak a jedzte! Nebudem to 200 krát zohrievať!“ každému podala tanier a vidličku. Mali sme nejaké cestoviny.

„Tak čo budeme dneska robiť?“ spýtal sa Liam po večeri

„Čo takto... Too Hot!“ uškrnul sa Louis.

„Nie! V žiadnom prípade! Odmietam hrať takéto sprostosti! A už vôbec nie keď sme tu len dve baby!“ protestovala Monča

Summer LoveDove le storie prendono vita. Scoprilo ora