Epilóg

654 37 2
                                    

O rok neskôr

Čas letí ako voda. Človek si to ani neuvedomí a rok života mu nevedno ako utečie medzi prstami. Ale priznám sa bol to krásny aj keď ťažký rok. O dva mesiace vydávame prvé CD LOVE. Darí sa nám nie je si na čo sťažovať. Ale to aj chalanom. A niektorým až moc.

Zayn a Perrie majú o týždeň svadbu. Bola som jej s Mončou pomôcť vybrať šaty. Ano s Mončou sme sa udobrili. Nikdy to dlho nevydržíme. Potrebukeme jedna druhú. Mala ísť aj El ale jej momentálny stav jej to nedovoval.

Čo s ňou je? Nebojte sa neumiera. Len je v 8 mesiaci tehotenstva. S Louisom budú mať dvojíčky a navyše chlapcov. Mali ste ho vidieť, keď mu to El po povedala. Nikdy som ho nevidela šťastnejšieho.

Liam je zase šťastný so Sophi. Prajem im to. Hodia sa k sebe.

A potom je tu náš dokonale rozhádaný pár. Ak ste typovali Monču a Harryho máte bod. Ako to medzi nimi je? No všeliako. Ako Harry sľúbil prestal piť a drgovať. Snaží sa správať akp vzorný priateľ ale uznajte. On sa nezmení zo dňa na deň. No snaží sa a Monča mu predsa len dala poslednú nádej. Koniec koncov protiklady sa priťahujú.

Ano ano viem čo vás všetkých zaujíma. Niall a Ja. No ako to povedať. Nemôžem byť šťastnejšia. Milujeme sa a to je to najkrajšie na svete. Samozrejme je to teraz ťažšie nakoľko máme nastarosť aj Debby. Niall Melanie vystopoval a riadne sa pohádali. Bola na neho tak naštvaná, že s ním nechcela mať nič spoločné. A keď hovorím nič tak tým fakt myslím nič. Dala mu Debby s tým, že ju už v živote nechce ani vidieť. A svoje slovo dodržala. Zmizla a nikto nevie kam. Dokonca ani jej rodina. Takže Debby je len naša. Aj keď priznávam. Mám 19 a je fakt divné ak vás 3 ročné dievčatko volá mama. No ľúbim ju ako svoju. Nemôžem sa mať lepšie. Mám prácu ktorá ma baví, dokonalých priatelov a úžsnú mini rodinku.

                The End

----------------------------------------------

Takto ľudia moji krasny dokonalý. Nechcem byť zlá ale KONEČNE som to dopísala. :D Babrala som sa s tým minimálne od vianoc. Aj keď sem to pridávam len pár mesiacov A môj zámer bol dopísať to pred začiatkom školy čo sa mi podarilo takže LIKE!! . :D BIG ďakujem samozrejme patrí vám čitatelia moji. Pretože inak by som to sem nepridávala. Dúfam že sa páčil príbeh. Tak a teraz prejdem k ďakovaniu :D (polovička prestane čítať :'DD ) Díky moc Nanča moja :D Len na základe tvojho buzerovania, že chceš aby som o tebe napísala príbeh som začala. :D Samozrejme Ďakujem aj tebe Fefe. Bez každodennej otázky 'Kedy bude pokračovanie' by som to asi ani nedopísala. :DD A milovaná Ems moja :3 neviem čo by som bez teba robila. Ty múza moja jediná priprav  sa, že odteraz ťa využívam na všetky príbehy! 

Ďakujem všetkým čo sa dostalu až nakonec ;) 

                          StripeMonik

Summer LoveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora