,,Nataly Sklenková! Ako je možné, že si ešte v posteli?! Padaj sa umyť a obliecť! Za chvíľu ideme!'' Hučala na mňa Maťa.
,,Čo? Hmm.... Daj mi pokooooooj! Ešte spiiiim!'' Vykukla som spod paplóna
,,X-Faktor! Láska! X-Faktor!'' Strhla zo mňa paplón! ,,Tak sa padaj umyť!'' Rozospatá som vyšla do kúpeľne.
****
Sedeli sme v zákulisí. Už Bolo len pár ľudí predo mnou!
,,Ja tam nejdem!'' Bola som strašne nervózna
,,Nestresuj! To bude fajn! Teraz už nemôžeš cúvnuť!''
,,Ale to bude hanba na celý život!! Božeeeeee!'' Strašne sa mi klepotali ruky. Potom ma zavolali na pódium. Postavila som sa pred porotu. Sedela tam Celeste, Lucia Bílá, Slávik a Brzobohatý! No keď som ich tam zbadala ešte viac som sa rozklepala.
,,D-Dobrý! V-Volam Sasa Nataly... Sklenková!'' Vykoktala som
,,Ahoj! Čo nám zaspievaš?'' Opýtala sa Celeste.
,,Human od Christiny Perri''
,, To není zrovna nejlehčí píseň!'' Povedal Brzobohatý. Díky Starý! Si ma normálne ukľudnil! Pomyslela som si
,,Pódium je tvoje!'' Usmiala sa Celeste. Pustila sa hudba. A ja som začala spievať. V sále bol len šum. Fakt som sa išla prepadnúť od hanby! No keď som dospievala všetci ako by na pružine vyskočili a začali tlieskať, a kričať. Dokonca aj Celeste sa postavila.
,,Veľmi pekný výkon!'' Povedal Slávik keď sa všetci konečne utíšili.
,,Veľmi pjekný výkon? Kolego já nevím jak vy ale dle mého to bilo úžasný! Dovolím si říct, že jeden z nejlepší tohoto ročníku!'' Oponoval Brzobohatý.
,,Pánové uklidnite se, tenhle výkon mluvil sám za sebe! Není co vytknout! Proto pojtme konečně hlasovat!'' Nabádala Bíla.
,,áno''
,,áno''
,,áno''
,,4 krát áno! Postupuješ!'' Zarevali a chvíľku mi trvalo kým som to cele spracovala
Maťa v zákulisí skákala ako taký klokan a keď ma objala skoro ma udusila.
*******
A je to tu! Boot Camp! Normálne som bola ešte viac vystresovaná ako pri kástyngoch! A to som si myslela, že sa ani nedá! Všetci sme stáli na pódiu a zrazu začali volat nejaké mená.
,,Nataly Sklenková!'' Ako som počula svoje meno vystúpila som dopredu pri skupinku ktorú tiež menovali. A ja som si už bola istá, že som skončila. Tak a ide sa domov! Vypadnúť tak skoro, no čo už!
,,Vy ktorých sme teraz prečítali priamo postupujete do domu porotcov!'' Ako to Celeste dopovedala neverila som ušiam! Preboha ja som fakt postúpila!!!!!
******
Som v dievčenskej kategórii a poviem vám každá tu každú vraždí pohľadom! Dnu prišla Celeste. Bola našou mentorkou. Podala nám papier s 27 pesničkami.
,,Vyberte si každá jednu pesničku. Nesmiete mat dve rovnaké. Tak sa dohodnite.'' A s tým odišla. V telke vyzerá ako celkom milá osoba. No na živo ani tak veľmi neni. Nakoniec som si vybrala pesničku od McFly Love is easy. Nebolo nad čím rozmýšľať.
YOU ARE READING
Summer Love
FanfictionNataly alebo ako ju všetci volajú Nana ja veľká Directionerka. Jej bývalej spolužiačke zo základnej sa podarilo ísť na školu do Anglicka a tak sa ich cesty rozišli. Ale jedného večera sa dozvie že jej kamarátka Monča sa stará o dom samotným One Dire...