Rozleteli sa nám dvere na izbe. Stála v Lara. Očividne dosť v šoku z toho ako sme boli na sebe.
,,Ups!" nahodila žiarivý úsmev ,,Nenechajte sa rušiť!" a odišla. Ostali sme tam ticho sedieť.
,,Takže.... no pokračujme. Začni barovým B a pomali prejdi až po Emi. " snažili sme sa tváriť, že sa nič nestalo. Ale to napätie bolo niekedy priam neúnosné. Nehovoriac o mojej túžbe pobozkať ho. Preto ma vôbec neprekvapilo, keď sa tak rýchlo bral domov.
,,Zajtra odchádzame do Amsterdamu. Začína sa nám turné po Európe. Takže..... asi sa pár mesiacov neuvidíme."
,,Viem. Ale to nevadí. Aj my toho budeme mať určite veľa." Keď stál pri vchodových dverách proste som sa už neovládla! Otočila som si ho k sebe a prisala sa mu na pery. Prešiel mnou neuveriteľný elektrický výboj. A v tedy to prišlo. Tá neuveriteľná chuť bomparov!! A jeho pery! Dokonalo zapadali do tých mojich. Boli mi také známe až som sa desila. Boli sme sebou omámený. Nikto to nechcel prerušiť ale nedostatok kyslíka bol silnejší.
,,Am...A-Ahoj." skoro to až zašepkal a zdrhol k autu. Pomaly som zavrala vchodové dvere a oprela sa o ne. Čo sa to so mnou deje? No tak Sklenková! ! Vzchop sa! Práve si sa bozkávala s najlepším kamošom tvojej lásky!! Preboha a čo ak mu to Niall povie?? Veď.... veď to bybol môj koniec!!
,,Toto.....Ako? Preboha čo?! Ty a....a veď vy ste sa....PANE BOŽE!!" stála predomnou Lara v očividnom šoku. Zízala na mňa s otvorenými ústami.
,,Ja viem!! Nechápem čo ma to napadlo! Proste.... ja neviem! Musela som!"
,,Nataly veď sa ide ženiť!! Uvedomuješ si, že im rozbíjaš rodinu?!" pomaly zvyšovala hlas
,,Aaaargh!! Ja viem! Ja viem! JA VIEEEM!!" už som to nezvládala. Proste som sa obula a išla za Liamom! Musim si ujasniť pár vecí.
Prišla som pred dom chalanov. Kašlala som na všetky zákazy! Určite je ru milion novinarov. Ale v tej tme ich nevidim. Zazvonila som. Nič. Tak som tam asi desať minút stála zvonila ako debil.
,,Kto otravuje tak neskoro v noci?" ozval sa chrapľavý hlas. ,,Nech si kto si nechaj nás spať!!"
,,Prepáč Harry ale je to súrne! Mudím ísť za Liamom. Prosím pusť ma dnu!"
,,Ahoj Nani. Mala si hneď povedať, že si ty." bránka zabzučala a ja som sa rozbehla k dverám. Harry mi odomkol a pustil dnu.
,,Kde je Liam?" hneď som vybafla.
,,Aspoň Ahoj by sa patrilo."
,,Harry notak!"
,,Šak dobre! Je v izbe." vybehla som hore schodmi. Spal. Ale ani to mi nezabránilo v tom pobozkať ho. No bolo to iné. Už mi jeho pery neprišli také sladké a jemné. Nato sa Liam strhol.
,,Čo sa deje? Nani? To si ty? Čo tu robíš? Ako si sa sem dostala?"
,,Ja... zajtra idete na to turné. Musela som sa prisť rozlúčiť." len sa usmial a stiahol ma k sebe do postele.
,,Tak rozlúčiť čo?" diabolsky sa zasmial. ,,Keď sme už pritom lúčení mali by sme si nadrobiť na pár mesiacov dopredu." stiahol si ma podseba a začal bozkávať. Nechala som sa vtiahnuť do tej vášne. A vtedy som si nad sebou predstavila Nialla. Počkať!! Počkať!! Nialla??! Trhla som sebou a pokúsila sa vymaniť spod neho.
,,Deje sa niečo?" Liam nechápal čo sa deje.
,,Ja len.... všetko je vpohode." ale ked som ho znovu pobozkala zase sa mi pred očami zjavil on a tie jeho jemne pery.
,,Prepáč ale ....ja nemôžem." odtrhla som sa od neho.
,,Jasne laska. Chapem. Mohla si hneď povedať, že máš svoje dni. Nechal by som to tak." usmial sa. Svoje dni? No vždy lepšie, ako mu tu vysvetľovať prečo myslím pri sexe s ním na jeho najlepšieho kamaráta. V duchu som sa zasmiala.
Liam
Ráno sme stávali dosť skoro. Nanu som odviezol domov a odtial hneď na letisko. Keď sme nastupovali do našeho súkromného lietadla, Niall sa správal dosť čudne. Bol taký nepokojný a stále sa nervózne ošíval. ,,Niall je ti niečo?" sadol som si vedľa neho.
,,Čo? Niee. Som vpohode. Fakt! Nerob si starosti." pokúsil sa usmiať ale jeho tvár sa skôr skrútila do divného úškrnu ako do úsmevu. Dosť mi to pripomínalo Nanu včera večer. Žeby tí dvaja spolu niečo mali? Nie. To by mi Nana neurobila. Aj keď je pravda, že v poslednej dobe si na veľa vecí rozpamätala. Čož sa mi veľmi nepáči, pretože ju tým pomaly strácam. Začínal som žiarliť. Ano vyznie to divne ale žiarlim na najlepšieho kamaráta!! Musím nejako zakročiť!! Niall mi ju nevezme!! A tak ma napadol dokonalý plán.
Hneď ako sme prišli na hotel som sa vyparil. Vytočil som Meline číslo čakal kedy dvihne.
,,Ano Liam?"
,,Ahoj Mel. Vieš musím ti niečo povedať. Aj keď toto nie je práve príjemné ani pre mňa."
,,O čo ide?"
,,Obávam sa, že ťa Niall podvádza s Nanou."
,,Ako prosím?" to šokovanie boli citeľné v jej hlase. ,,Ja som to tušila! Že strata pamäte! Veď ja jej dám! Si zapamätá kto som!!"
,,Mel? Mohla by si si prosím nechať pre seba od koho to vieš? Nechcem robiť zlú krv v skupine. Ale chápeš, že som ti to musel povedať."
,,Neboj Li. Nukomu nič mepoviem. A ďakujem ti. Tak ahoj."
,,Čaw." A o problém menej. Zasmial som sa. Išiel nazad za chalanmi. Ešte stále boli na recepcii a dohadovali sa kto bude s kym spať.
,,Som so Zaynom!!" vyhlásil Harry.
,.Čo? Nie nie!! Ty musíš byť so mnou!! Nemôžeš ma podvádzať!! A ešte ktomu na verejnosti!!" Lou spustil svoj "akože" hysterický záchvat. (poznámka autora: prosím nehateovať!! Nie som LS ale musela som to sem dať. :DD Nech žije Elounor!!!! :DD )
,,A zase je to tu." Paul bol z nás očividne na nervy. ,,Louis ty budeš so Zaynom! Liam a Niall budu mať ďaľšiu izbu. A Harry ty budeš so mnou!" Počkať počkat!!! Čo?! Ja s Niallom??
,,Nie! Paul prepáč ale ja odmietam byť s tebou na izbe!! To mi nesmieš urobiť!!" odporoval Harry
,,Povedal som?!!" bolo to skôr konštatovanie ako otázka. Vôbec som nesúhlasil s rozdelením izieb ale nedalo sa nič robiť. Peišli sme na izbu a začali sa vybaľovať. Všade bolo až nepríjemné ticho ktoré prerušovalo len šušťanie vybaľovania. A potom sa ozvalo zvonenie Niallovho mobilu.
,,Ano láska..... Nie! Ako ťa to..... Melanie nekrič!! Kto ti to prosím ťa nakecal?! ..... Mel prestaň!! Opováž sa Reamerova!!! Melanie!!!" rozkričal sa a hodil mobil o zem. A jaj! Len dúfam, že mu nepovedala od koho to vie.
,,Deje sa niečo?" pokúšal som sa tváriť, že o ničom neviem.
,,Melanie si myslí, že spávam s Nanou." prehrabol si vlasy
,,A nespávaš?"
,,Čože? Preboha Liam veď je to tvoja frajerka!! Myslíš, že by som bol schopný ti to urobiť?! A navyše idem sa ženiť. Teda vlastne, MAL som sa ženiť. Vyzerá to tak, že keď sa vrátim domov nájdem prázdny dom." povzdychol si.
,,Ako to myslíš?"
,,Vravela, že na svadbu môžem zabudnúť. A aj na Debby." nevyzeral ,že ho to veľmi trápi. Mal som práve pocit , že ho to aj teší.
---------------------------------------------------------
Ahojký :D sú 4 hodiny ráno a ja neviem spať :DD Tak píšem :D Hádam potišila ďalšia časť, ktorá je mimochodom venovaná mojej nádhernej a dokonalej sestre Fefe. ;D I LOVE YOU HONEY!!!
Votes&Coments ;*
YOU ARE READING
Summer Love
FanfictionNataly alebo ako ju všetci volajú Nana ja veľká Directionerka. Jej bývalej spolužiačke zo základnej sa podarilo ísť na školu do Anglicka a tak sa ich cesty rozišli. Ale jedného večera sa dozvie že jej kamarátka Monča sa stará o dom samotným One Dire...