Monča
Pôvodne som hore išla s tým že si vezmem pár vecí a padáme preč! Chápala som Nanu, že jej tu asi nie je dva krát príjemne a tak som sa ponáhľala. No dúfam že po zajtrajšom koncerte to bude zase ako predtým. Ale moje plány my prekazil Harry. Ani som si neuvedomila že je za mnou a už ma bozkávajúc tlačil o stenu. Keď sa mi konečne podarilo dostať sa od neho zišla som dole.
„Nana ideme!“ kričala som už zo schodov.
„Odišla.“ Z obývačky vykukol Liam
„Čo? A kam?“ preboha kam sa tá zas odtatárila?!
„Neviem len som ju videl ako vybehla von. A asi plakala.“ Len čo to povedal vbehla som do kuchyne. Horan si to teraz riadne zlizne! Už my obaja liezli riadne na nervy! Furt sa hádali a Nana z toho furt revala.
„Horan! De si?!“ už si ani nepamätám kedy naposledy som tak kričala. „Čo si jej zas povedal?!“
„Ja? Ja som bol ticho! To ona kecala niečo o tom ako sa k sebe nehodíme!“
„Vieš čo! Vy dvaja sa už konečne ukľudnite a buďte spolu! Lebo toto už nie je ani normálne!“ vybrala som mobil a zavolala jej. „Číslo na ktoré voláte je momentálne nedostupné! Skúste to neskôr prosím.“ Ozvalo sa z mobilu a tak som ho vypla. Bála som sa o ňu predsa len, nepozná to tu. A aj ja mám niekedy problém s vedľajšími uličkami. A o úchylákoch ani nehovorím. Chodila som okolo stola v obývačke a stále jej volala.
„Doriti zdvihni to!“ už som bola na pokraji zrútenia.
„Deje sa niečo?“ Prišiel za mnou Harry
„Nana je nedostupná a túla sa niekde vonku! Bojím sa o ňu!“ bola som zúfalá! Absolútne som nevedela čo mam robiť.
„Možno chce byť len sama a vypla si mobil.“
„Ona si mobil nikdy nevypína! Nevie pin!“ povzdychla som si. Nemohla som to tak nechať. Postavila som sa a išla k dverám.
„Kam ideš?“
„Musím ju ísť pohľadať! Nepozná to tu a vonku je to samí úchyl!“
„A kde ju chceš hľadať? Londýn je veľký! Nenájdeš ju tu!“
„To mi je jedno ale nemôžem tu len tak sedieť!“
„Dobre. Ale zabudni že pôjdeš sama! Idem s tebou!“ obul sa a išli sme. Samozrejme že sme to povedali aj chalanom a všetci sme ju išli hľadať. Rozdelili sme sa a všetci sa modlili aby sme ju našli.
Už bola riadna tma a my sme ju stále nikde nenašli. Poslednú hodinu som Harrymu drtila ruku od toľkého strachu.
„Moni musíme sa vrátiť! Je už tma a zima! Aj keby bola pred nami neuvidíme ju. Nahlásime to na políciu a tá ju nájde.“
„Nie! Ja-ja ju musím nájsť! Nemôžem čakať na políciu. Harry čo ak sa jej niečo stalo! Musím ju nájsť!“ z očí sa mi pustil potok sĺz. Harry si ma k sebe privinul a tuho objal.
„Prešli sme už asi celý Londýn! Už nemáme kde hľadať!“ pritlačil si ma k sebe ešte silnejšie.
„Ešte chvíľu! Prosím! Ak ju ani teraz nenájdeme sľubujem že pôjdeme domov!“ odtiahla som sa od neho a jemne ho pobozkala. Potom sme sa vybrali dole ulicou.
Nana
Neviem ani kde som dobehla no už som nevládala ďalej. Sadla som si na zem a pokúšala sa ukľudniť.
YOU ARE READING
Summer Love
FanfictionNataly alebo ako ju všetci volajú Nana ja veľká Directionerka. Jej bývalej spolužiačke zo základnej sa podarilo ísť na školu do Anglicka a tak sa ich cesty rozišli. Ale jedného večera sa dozvie že jej kamarátka Monča sa stará o dom samotným One Dire...