25. Bölüm : Çamkıran

3.9K 173 84
                                    

-1 gün sonra-

Yağız kolejin kapısına Hazan ile birlikte geldiğinde tüm gözler onların üzerinde oldu. Yağız hiç aldırış etmeden Hazan'ın kapısını açarak indirdi ve elini tutup koleje soktu. Herkes bir şeyler mırıldanıyor, fısıldanıyordu. Ama bunlar Yağız için artık önemli değildi. Koridor da ilerlerken karşılarına Sinan, Ece ve Maraz çıktı.

Ece : ABİ!

Ece koşarak Yağız'a sarıldı, Hazan kenara çekildi, ikilinin özlem dolu sarılışlarını izlediler.

Yağız : Çok özlemişim Ece kokunu..

Ece : Bende çok özlemişim abim..!

İkili ayrıldıktan sonra bir süre bakıştılar daha sonra Maraz söze girdi.

Maraz : Senin şimdi hiçbir şeyden haberin yoktur.

Yağız : Olması mı gerekiyor ?

Maraz konuşacaktı ki Ece eliyle ağzını kapadı. 

Ece : Bunları daha sonra konuşalım.

Yağız : Ece daha bir şey konuşmuyorduk ki abicim.

Sinan : Sizin için en iyisi daha sonra konuşmak, hadi sınıflara!

Yağız onaylayıp Hazan'ın alnından öptükten sonra öğretmenler odasına girdi, birkaç öğretmen Yağız'dan şikayetçiydi, belli de ediyorlardı, Yağız bunları göz ardı ediyordu. 

***

Nil : OMG! Bizimkiler dönmüş!

Burak : Ece'm!!

Burak Ece'nin yanına koştu ve sarıldı, kısa süren sarılmadan sonra yerlere geçildi.

Ece : Bugün sanırım sarılma günü..

Sinan ve Burak güldü, Hazan kafasını sıraya gömmüş hayatı sorguluyordu, Nil yeni dövmesini gösteriyordu grubuna, Erdal lol oynuyordu telefondan ve sınıfa hoca girince sesler kesildi.

Mira : Merhaba ben Mira, biraz geç gelsem de sizin yeni fizik öğretmeninizim. 

Erdal : Fiziğiniz kadar güzel olsa fiziğiniz.. 

Bu iğrenç espiriden sonra tüm sınıf öğürüyordu, Mira gülümseyerek geçti.

Sinan : Erdalcım ne saçma sapan sorular bunlar, baksana hocaya her şey açık zaten..

Ece Sinan'a pis pis kıskanç bakışları attıktan sonra Sinan kahkahasını patlatınca sınıf topluca gülmeye başladı.

Nil : Özlemişim sınıfımın bu ruhunu be!

***

Maraz lavabo için sınıftan çıkmıştı, bir aşağı kata iniyordu, bir de ne görsün Selin de koridor da idi, son dakika sınıfa girmeden yakaladı onu kolundan ve kenara çekip duvara yasladı, üzerine doğru yaklaşıp gülümsedi.

Selin : Korkuttun!

Maraz : Sana kim dokunur böyle kızım! Adamı hasta etme!

Selin : Ne bileyim, hayranım çok...

Maraz sinirle elini duvara vurup gözlerini Seline dikti.

Maraz : O hayranlara söyle biçmeyim onları! Hem bu etek boyu ne kızım ? 

Selin : Ne bu hız Maraz! Kızımlı mızımlı konuşmalar, etek boyuna karışmalar, pardon da anadolu lisesinde okumuyoruz! 

Maraz geri çekildi.

Maraz : Git gir sınıfına , dersini dinle!

Selin : Bana emir verme!

Maraz : Selin! Hadi !

Koleje Hoş GeldinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin