17. Bölüm : Bittim..bittim..

5.1K 221 124
                                    

/Allah Belanı Versin Sırma Yanık!!!/ Medya da ki şarkı sana Sırma Yanık!

Yasin ikilinin yanına şaşkın şaşkın yürüdü. 

Yasin : Siz..siz?

Sinan : Yasin anlatacağım, kardeşim..

Yasin : Lan bu kızı benden uzak tutan sendin, şimdi yakının da olan sensin!!

Arkadan da Nil'in sesi duyuluyordu birincileri açıklıyordu.

Ece : Yasin sakin ol, lütfen!

Yasin : Sen sus! Sinan sen bunu, bunu nasıl yaparsın ?! Ben sana uyup kızı bıraktım ya senin yaptığın şerefsizlik!!

Nil : İŞTE BİRİNCİLER!!!

Sinan : Yasin gel birinciler açıklanıyor oraya gidelim!!

Yasin : Bunun hesabını sormadan olmaz!!

Nil : ERKEKLERİN BİRİNCİSİ...

Ece : Yasin pişman olacağın şeyler yapma, söyleme!!

Nil : SİNAN EGEMEN!!!!

Ön taraftan büyük bir coşkuyla alkışlar atılırken arka tarafta sinirler gergindi.

Yasin : Bak sen birinci oldun, şimdi sen gideceksin bu kaşarla yemeğe!

Ece : BANA KAŞAR DEME!

Sinan Yasin'in üzerine yürüyüp yakasından tuttu, onu parmak uçlarında havaya kaldırdı, hızla soluklanıyordu ikisi de.

Sinan : Eğer bu kıza bir daha 'kaşar' dersen ya da bir şey yapmaya kalkışırsan, seni bitiririm! ANLADIN MI?!

Nil : VE İŞTE KIZLARIN KAZANANI HAZAN SAYER!

Yasin kafasını salladı, Sinan yakasını bırakıp Ece'nin elinden tuttu ve ön tarafa doğru yürüdüler, Yasin kafasını çevirip onların gidişini izledi. Ön tarafa geldiklerinde ellerini birbirinden ayırdılar, gülümsüyorlardı. 

Nil : ŞİMDİ HAZAN İLE SİNAN BURAYA GELSİN!!

Sinan Eceye göz kırpıp Hazan'ın yanına gitti ve elinden tutup sahneye çıkardı, ikili sahneye çıkınca ıslıklar alkışlar havada uçtu.

Nil iki arkadaşını da tebrik etti. Maraz Hazan'ın yanına geçip elini omzuna attı, Ece Sinan'ın yanına geçti. Yağız kıskanmıştı Hazan'ı. 

Maraz : Evet, bizi dinlediğinizi için, şarkı yarışmasına katıldığınız için teşekkür ederiz. Biz artık yemeğe gidiyoruz sizler de evlerinize ! Hadi görüşürüz!!

Hazan gözleriyle Yağız'ı aradı ama yoktu, gitmişti. Marazın beline sardı elini ve sahneden indiler, Sinan'da Ece'nin beline elini koyup indiler sahneden, ikili ikili dağılıp araçlarına bindiler ve seçtikleri yemek yiyecekleri yerlere dağıldılar. Maraz ve Hazan, Marazın dağ evinde yiyeceklerdi, Sinan ve Ece ise, Sinan'ın hazırladığı ormanın içinde yiyeceklerdi, iki kız da şanslıydı güzel yerlere gidiyorlardı.

                                                                                                   ***

Maraz : Sevgilin kıskanmasın sonra başını derde sokmayayım..

Hazan : O mu ? O öküz mü kıskanacak beni ?

Maraz : Yağız hocaya öküz mü dedin sen ?

Hazan : Sanırım.. sakın söyleme ona! Kızar sonra..

Maraz : Nereye gittiğimizi biliyor musun ?

Hazan : Bilmem, sen nereye götürüyorsun beni ?

Maraz : Çok seveceğin bir yere.

Koleje Hoş GeldinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin