9.kapitola

568 32 0
                                    

V tichosti jsme jedli a oba jsme se vyhýbali pohledu na toho druhého. V noci jsem už znova neusla a tak jsem měla kruhy pod očima. Stále mě bolel každý pohyb,ale už o poznání méně. Zvedla jsem hrnček s čajem a napila se. V zápětí jsem celý obsah vyplivla,jelikož někdo prokopl dveře a začal řvát.

"GCPD Jerome Valesko ruce nad hlavu",vběhl do kuchyně nějaký muž a namířil na Jeroma pistolí. Já tam jen vyděšeně seděla a nehýbala se. Jeroma spoutali a chystali se ho odvést.

"Vrátím se pro tebe",křikl na mě se šíleným smíchem a nechal se odvést.

"Jsem detektiv James Gordon a vy budete Lily Palmer. Odvezu vás domů",oznámil mi a pomohl mi vstát. Pomohl mi do auta a já se nechala odvést domů. Nic po mě,díky bohu,nechtěli a tak mě jen předal rodičům.

"Děkujeme detektive",usmívala se nadšeně mamka,"nechcete čaj nebo kávu?",zeptala se.

"Promiňte,ale ne musím zpátky do práce",rozloučil se a odešel.

"Lily,tolik jsi nám chyběla",objala mě mamka a taťka jí ihned napodobil.

"Kde je Fredie?",zeptala jsem se se slzama v očích.

"Je ve škole,broučku",usmála se mamka a dala mi pramen vlasů za ucho. "Co s tebou ten maniak dělal? Od čeho máš ty modřiny?",začala se vyptávat a já se ošila. Nechtělo se mi o tom mluvit.

"Promiň,mami,ale nechci o tom mluvit",povzdechla jsem se a ona chápavě přikývla. "Budu moc do školy?",zeptala jsem se opatrně.

"No,asi jo,když je Valeska za mřížemi",pousmála se a já nadšeně tleskla. Mamka se jen zasmála a šla do kuchyně. "Uděláme si tvoje oblíbené jídlo,co zlato?",křikla a já se zasmála.

"Jasně",křikla jsem zpět a šla do pokoje. Potřebovala jsem se převléct a umýt. Blaženě jsem vydechla nad pocitem bezpečí,který mnou projel když jsem si vzpoměla,že Valeska je v Arkhamu. Pak se mi,ale vybavila dnešní noc. Zaklela jsem. Pak jsem si vzpoměla. Měla bych napsat Lise a Bradovi. Ihned po dokončení sprchy jsem sedla k notebooku,jelikož mobil nemám,a napsala jsem jim. Oba si to jen přečetli a neodepsali. Nechápavě jsem na to hleděla,ale pak jsem se rozesmála. Domem se ozvalo řinčení našeho zvonku a já seběhla a otevřela dveře.

"Lily",vyjekli oba dva a objali mě. Jen jsem se zasmála a objetí jim opětovala. Lisa mě na chvilku pustila a Brad mě políbíl. S úsměvem jsem mu polibek opětovala a pak se odtrhla.

"Pojďte",usmívala jsem se a vedla je k sobě do pokoje. Tam jsme si všichni sedli na mojí postel.

"Všechno nám řekni Lily",promluvila Lisa a já jim vše řekla. Teda až na dnešní noc. Tu jsem radši vynechala. Nechala jsem se Bradem stáhnout k němu na klín a konejšit milými slovy a polibky do vlasů. Byli u nás ještě asi pět hodiny a pak už museli jít domů.

"Lily",vyjekl Fredie,když přišel domů a hned se mi vrhl kolem krku. Nadšeně jsem ho zvedla a objímala ho. "Já věděl,že se od něj dostaneš. Chyběla jsi mi",smál se a já mu rozcuchala vlasy. Bylo to zlatíčko.

"Pojďte jíst,máme hamburgery",křikla na nás mamka a oba jsme se hnali ke stolu. Před každýho mamka postavila talíř s jedním burgerem. Já si,ale vzpoměla na zrzka. Co asi dělá? Ne,že by mě to zajímalo.....ale zajímá.

Vyměnný obchodKde žijí příběhy. Začni objevovat