Tengku Iskandar tidak menghiraukan rontaan Ainul Maisarah, dia terus mencempung Ainul Maisarah ke biliknya. Ainul Maisarah cuba melarikan diri tapi tindakan Tengku Iskandar lebih pantas apabila dapat menarik tangannya. Tengku Iskandar telah menolak Ainul Maisarah ke katilnya. ''Jangan Iskandar, tolonglah jangan,'' ditolaknya tangan Tengku Iskandar yang ingin menarik purdah dan tudungnya itu. "Ainul Maisarah binti Awal! Kau lupa ke aku suami kau," sengaja Tengku Iskandar menggunakan kuasa vetonya. Ainul Maisarah bukan tak rela tapi dia takut. Takut sangat. Rontaan Ainul Maisarah semakin lemah dan membiarkan Tengku Iskandar menarik purdah dan tudungnya.
Tergaman Tengku Iskandar melihat wajah sebenar Ainul Maisarah. Rambut Ainul Maisarah dibelainya, wajahya ditatap agak lama. Sebelum matanya yang berair itu dipandang oleh Tengku Iskandar sebelum dia mula mencumbui Ainul Maisarah rakus. ''Betul cakap adik, abang untung dapat dia.'' Luah Tengku Iskandar dalam hati. Haruman dan wajah Ainul Maisarah membangkitkan lagi nafsunya. Dia menyesal sebelum ini, menyesal tidak menyentuh isterinya yang sah selepas berkahwin. Ainul Maisarah betul-betul menawan di matanya malam ini. Ainul Maisarah sudah berasa bertambah lemah apabila badannya telah ditindih oleh Tengku Iskandar. Dia sudah tidak berdaya lagi untuk menolak.
Tengku Iskandar agak terkejut apabila Ainul Maisarah hanya mendiamkan diri dengan air matanya yang tidak henti-henti jatuh. Seperti Ainul Maisarah merelakan perbuatannya. Ayat keramat itu diucapkan Tengku Iskandar halus di telinga Ainul Maisarah. Setelah selesai mengucapkan ayat keramat itu, bibirnya mencumbui semula bibir Ainul Maisarah yang merah bak delima itu. Rasanya lembut itu membuatkan Tengku Iskandar bertambah nafsu.
Air matanya yang mengalir itu dibiarkan saja. Tak salah Tengku Iskandar menyentuhnya kerana itulah suaminya. Tapi dia takut Tengku Iskandar akan membuangnya kelak. Rahsianya selama ini akan terbongkar jua.
Dari bibir, ke leher Ainul Maisarah pula, wangi dari leher Ainul Maisarah itu mengasyikan Tengku Iskandar. Dibuatnya cop mohor disitu. Ainul Maisarah yang terbuai menguman dengan permainan Tengku Iskandar itu. Jari Tengku Iskandar mula meliar ke badan Ainul Maisarah. Pakaiannya sendiri telah dicampaknya entah kemana. Dia hanya menggunakan boxer sahaja. Ainul Maisarah hanya memandang dengan malu.
Tengku Iskandar berasa hairan dengan reaksi Ainul Maisarah yang seperti tak tahu nak buat apa-apa tu. Baginya Ainul Maisarah mungkin kekok melayannya. Jarinya perlahan-lahan membuka baju Ainul Maisarah, buah dada Ainul Maisarah yang agak besar itu dipandang Tengku Iskandar dengan penuh nafsu. Bra Ainul Maisarah dibukanya. ''Kau ni tak macam ibu beranak dua la,'' bisiknya lembut di telinga Ainul Maisarah sambil mengusap buah dada Ainul Maisarah. Diciumnya lembut kedua belah pipi wanita itu, entah kenapa hatinya timbul rasa kasih. Tetapi dia cepat-cepat menafikan perasaan itu. Ainul Maisarah hanya tersenyum malu.
Ditariknya seluar dalam Ainul Maisarah, Ainul Maisarah tersedar dari lamunannya dan menarik tangan Tengku Iskandar untuk hentikan menarik seluarnya. Dia ingin mengatakan sesuatu, tetapi terlebih dahulu Tengku Iskandar mencium mulutnya menyebabkan dia tiada peluang dan ruang untuk jujur. Kini, Ainul Maisarah tiada sehelai benang pun menutupi tubuhnya.
Tanpa amaran terus saja Tengku Iskandar memasukan burungnya. Ainul Maisarah yang rasa sedikit sakit itu terus saja mencakar belakang Tengku Iskandar. Mulutnya mencari nafas dengan perbuatan Tengku Iskandar itu. Tengku Iskandar terkejut kerana dalamnya amatlah sempit dan dia nampak darah mengalir sedikit. ''Takkan dia masih dara, habis tu kembar anak siapa pula,'' soalan itu dibiarkan saja dikepalanya kerana dia tengah dibuai asrama. Selalunya dia dapat barang antik tapi malam tu dia dapat sesuatu yang luar biasa. ''You are mine, sayang." Bisiknya kepada Ainul Maisarah. Sekali lagi dia meninggalkan cop mohor di leher Ainul Maisarah.
Pagi itu, Ainul Maisarah telah tidur agak lama. Mungkin agak penat sebab itu kali pertamanya, lain pula dengan dia yang memang sudah biasa. Wajah Ainul Maisarah yang masih tidur itu dipandangnya. ''Kau ni memang cantik sangat,'' pipi Ainul Maisarah diusapnya. Teringat dia dengan pertanyaan Zafril dahulu. Adakah isterinya cantik tanpa pakaiannya, jawapan itu sudah Tengku Iskandar dapat. Dia memang wanita luar biasa. Dia memang sangat cantik luar dalam.
Apabila dia perasankan Ainul Maisarah bergerak, dia terus pura-pura tidur. Dapat dia rasakan Ainul Maisarah bangun dan merintih kesakitan ketika ingin turun dari katil. ''Dia takkan rasa sakit kalau dia pernah,'' itu yang difikirkan Tengku Iskandar. Baru dia teringat peristiwa semalam. Setelah dia pasti Ainul Maisarah telah masuk ke bilik air, dia membuka selimut yang menutupi mereka berdua untuk mendapatkan kepastian. Darah. Tapi dia janda? Banyak persoalan yang mula timbul. Dia beruntung dan bersyukur kerana malam tadi tapi siapa Aeril dan Akim? Apa yang berlaku antara dia dan suaminya?
YOU ARE READING
WanitaKu
RomanceKisah hidupnya Ainul Maisarah bermula apabila kemalangan yang tidak diingini berlaku diantaranya dan Tengku Iskandar yang angkuh itu. ''Kau jangan ingat kau pakai purdah aku tak kenal kau perempuan! Siaplah kau lepas ni,'' ''Saya minta maaf, anak-a...