HERKESE MERHABA! YENİ BİR BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM. ASLINDA YENİ BÖLÜMÜ DÜN AKŞAM YAZIP YÜKLEYECEKTİM FAKAT MİSAFİR VARDI. BU YÜZDEN FIRSAT BULAMADIM. ÖZÜR DİLERİM.
İYİ OKUMALAR...
- 4 AY SONRA -
~ Hande'nin Ağzından ~
"Kerem ile evleneli yaklaşık 4 yıl olmuş olsa da uzun süredir tanışıyoruz. Onunla dillere destan bir aşkımız var. Evliliğimizin daha 1. yılında minik Deniz'imiz doğdu. Ben Deniz'i anne ve babasını sürekli üzen, annesi gibi alışveriş canavarı, sürekli gezmek isteyen, yaramaz ve bir o kadar da söz dinleyen biri olarak tanımlıyorum. Benimle sürekli birlikte olduğu için babasına daha fazla düşkün. Teyzesi ile de gerçekten ayrı bir bağı var. Melis bitanem benim. 4 ay önce annemi ve babamı kaybettiğimizden beri bizimle yaşıyor. Onun bu durumu atlatamayacağını düşünüyorduk ama hemen toparlandı ve dersleri de oldukça başarılı olmaya devam ediyor. Bende alıştım artık onların yokluğuna..."
Yanağıma konan bir öpücükle uyandım. Kerem ♥. "Günaydın aşkım" diyip beni öptü. "Günaydın" diyip bende öptüm. Saate baktığımda daha 09.35'di. "Hemen duşa girip hazırlanmalıyım. Melis ile akşamki parti için alışverişe gideceğiz." dedim. Akşam parti var çünkü bugün 4 Haziran. Yani Kerem'in doğum günü. Duşa girip hazırlandım. Üzerimi giyinip hazırlandıktan sonra aşağıya kahvaltıya indim. Melis'i ve tekrar Kerem'i öptüm. Yerime geçtiğinde "Ablacım kusura bakma. Seninle alışverişe gelemeyeceğim. Çünkü Deniz ile başbaşa çıkacağız." derken ayaklanmıştı bile Melis. "Peki canım size iyi eğlenceler" dedim. O anda "Ben seninle gelirim aşkım" dedi Kerem. "Teşekkürler Hayatımm." dedim. "O zaman size de iyi eğlenceler HANKER'em Şantim" diyip bizi öpüp gitmişti Melis. Bizde kahvaltıdan hemen sonra çıktık.
Alışveriş merkezine gittiğimizde elbiseleri incelemeye başladım. Toz pembe renginde uçuş uçuş bir elbise, siyah taşlı bir elbise ve koyu yeşil çok fazla yırtmacı olan bir elbise beğenmiştim. Bunları denemek için kabine yöneldim. İlk olarak siyah elbiseyi giyindim. Kalbinden çıktığımda Kerem "Bu kesinlikle olmaz" dedi. Nedenini sorduğumda ise 'Dekolteyi görmüyormusun?" dedi. "Aşkım bu kıskançlıkların öldürecek beni ^_^" diyip tekrar kabine girdim. Koyu yeşil elbiseyi giyip kalbinden çıktığımda ise yırtmacından şikayetçi olmuştu Kerem. Hiç karşı çıkmadan tekrar kabine girdim ve toz pembe elbiseyi giyip kalbinden çıktım. "İşte bu harika" demişti Kerem. Çünkü elbise yere kadar uzun, düz kumaş üzerinde tüllerle süslü boynuna kadar kapalı, sıfır kollu bir elbiseydi. Hemen üzerimi değiştirip kalbinden çıktım. Kerem çoktan ödemeyi yapmış ve beni bekliyordu. Yanına gittim ve "Hayatım ayakkabı ve çanta da almalıyım." dedim. Hemen farklı bir mağazaya girdik. Bir sürü ayakkabı denemiştim ama içlerinden en çok hoşuma giden siyah bir ayakkabıydı. Ama renli olmasını istediğim için platform topuk açık mavi olan ayakkabıda karar kılmıştım. Çanta olarak ise yine açık mavi ayakkabıma uygun bir model seçmiştim. Bunları da aldıktan sonra sıra Kerem'e gelmişti. Aslında en çok özenmesi gereken kişi gereken Kerem'e ise ilk girdiği mağazadan bir kot ve turkuaz bir lakost almıştık. Kerem'e eve gitmesini söyleyip bende sürekli gittiğim kuaförüme gidip saçlarımı normal haliyle at kuyruğu yaptırdım.
~ Kerem'in Ağzından ~
Parti, yemekler her şey şahaneydi. Misafirlerde yavaş yavaş gidiyorlardı. Fakat Hande ortalıklarda yoktu. Yukarıya bakmak için merdivenlerden çıkmaya başladım. Odamızın kapısını açtığımda ise her yerde gül yaprakları ve mumlar vardı. Kapıyı kapatıp Hande'ye doğru yaklaştım. Tam beni öperken "Hayatım?" dedim. "Efendim aşkım" dedi Hande. "Normalde bu tür sürprizleri erkekler bayanlara yapmaz mı?" demiştim. "Romantizmimizin içine ettin Kerem." diyip pijamalarını alıp banyoya gitmişti Hande. Seslerden anladığım kadarıyla duş alıyordu. Bende üzerimi değiştidim ve yatağa uzandım. Hande duştan çıkar çıkmaz yanıma uzandı ve bana arkasını döndü. Tekrar tekrar özür dilesem de kıpırdamadı bile. Bir süre sonra elini komodinin çekmecesine götürdü ve içinden bir kutu çıkarıp bana uzattı. Gözlerime bile bakmamıştı. Gerçekten de yaptığım çok hayvancaydı. Kutuyu açtığımda şahane bir saat vardı ve bir not notta "NİCE SENELERE HAYATIMIN ANLAMI" yazıyordu. Hande'nin yanağına bir öpcük kondurdum ve teşekkür ettim. Ellerimi beline sardım ve öylece uyuyakaldık.
SADECE 1 SAAT İÇERİSİNDE YAZILMIŞ BİR BÖLÜM YAYINLAMAK ZORUNDA KALDIM. SONU BİLE DÜZGÜN OLMADI YANLIŞLARIM OLMUŞSA KUSURUMA BAKMAYIN. İNŞALLAH BÖLÜM HOŞUNUZA GİTMİŞTİR. BÖLÜMÜ BEĞENDİYSENİZ VOTE TUŞUNA BASIP YORUMLARINIZI PAYLAŞIRSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.
YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE...