HERKESE MERHABA! YENİ BİR HİKAYE OLDUĞU İÇİN YENİBÖLÜM HEMEN YAYINLADIM. İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ.
İYİ OKUMALAR...
Karşımda olan kişinin Dilan olduğunu gördüm yanında da erkek arkadaşı vardı. Eve nasıl girmişlerdi acaba? "Ya Dilan korkudan beni öldürecektiniz" dedim ve onu ittim. Gerçekten o kadar sinirlenmiştim ki her şeyi yapabilirdim. Dua etsin sadece itmiştim. Mete'e de aynı tepkiyi verdim. İkisine de küstüğümü söyledim. "Dilan getiriyim mi?" dedi Mete. "Neyi???" diyerek hemen atlamıştım araya. "Ewet" dedi Dilan sırıtarak. Ne haltlar karıştırıyordu acaba bunlar? "Tekrar soruyorum NEYYİİİ????" dedim. Dilan isee "Bekle ve gör" dedi. Hala 32 diş sırıtıyordu ve ben çok sinir olmaya başlamıştım. ben ne olabilir? diye düşünüyordum. Tam o sırada elinde kocaman bir pastayla Mete geldi salona. Olamaz nasıl unuttum! Bu gün benim doğum günüm ^_^ . İkisi birden şarkıya başladılar. "İYİKİ DOĞDUN MELİİİİS, İYİKİ DOĞDUN MELİİİİS, İYİKİ DOĞDUN İYİKİ DOĞDUN İYİKİ DOĞDUN MELİİİİS!" O kadar mutlu olmuştum ki anlatamam :) . Tam mumları üfleyeceğim an Mete "Dilek Tut" dedi. Bende hemen dilek tuttum. tabiki "Lütfen o çocukla tanışalım" gibi saçma sapan bir dilek tutmuştum. Ayyy ama çok tatlıydııı! Neyse hemen kendime geldim. HER ikisine de çok teşekkür ettim ve sarıldım. Sarıldıktan sonra tam pasta yiyecektik ki benim aklıma bunlar eve nasıl girdi sorusu geldi. Tabi ya ben hala eve nasıl girdiklerini sormamıştım. Hemen sorumu yönelttim "Eve nasıl girdiniz?" Mete heme cevapladı "Demet teyze sağoldun." dedi. "Annem ne alaka" dedim. "Demet teyzeye sana bir sürprüz yapmak istediğimizi söyledik o da sürpriz yapma fikrimizi beğenmiş olacak ki biz hiç ısrar etmeden kabul etti ve evivn anahtarlarını verdi." Dilan hemen cevaplamıştı. "Hmm." dedim. Mete hemen atladı "Böyle konuşup duracağınıza pastanızı yiyin" demişti. Baktığımda tabiki obur Mete çoktan pastasını bitirmiş hatta ikinci dilime başlamıştı. "Yok artık ne ara yedin?" dedim. Mete de "Siz konuşurken yedim işte." demekle yetindi. Gerçekten bu çocuk çok yiyordu. Baksana biz daha Dilan ile ilk dilimimize yeni başlamıştık. xd. Sohpet harika bir şekilde devam ediyordu. Mete ve Dilan uyumuşlardı. Bende uykumun geldiğini hissettim.Ve kendimi daha fazla sıkamayacağımı düşünüp olduğum yere uzandım.
Sabah uyandığımda odada kimse yoktu. Gittiklerini düşünüp lavaboda elimi ve yüzümü yıkadım. karnım acıkmıştı. Hemen mutfağa yöneldim. Waww!!! Harikaaaa... dedim kendi kendime. Gerçekten de harikaydı.
BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ, TAVSİYELERİNİZİ & DÜŞÜNCELERİNİZİ YORUM OLARAK BIRAKIRSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM.
YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE...