HERKESE MERHABA!!!
YENİ BİR BÖLÜM İLE KARŞINIZDAYIM. KISA BİR BÖLÜM OLSA DA İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ.
İYİ OKUMALARRR...
Kolumda bir el hissettim ve bu el beni çekmeye çalışıyordu. Gözlerimi araladığımda gözlerim, ağzım ve ellerimdeki bantlar çıkmıştı. Buraya bırakmışlardı beni. Birkaç konuşma duymuştum ama hatırlamıyordum. Çırpınmaya başlamıştım. Daha sonra ise kafama aldığım bir darbe ile bayılmıştım sanırım.
Gözlerimi açtım ve karşımda Can'ı gördüm. Bana sonra anlatırım bir an önce burdan çıkmalıyız bakışı attığını sezdim ve hemen koşmaya başladık. Bacaklarım tutulmuştu ve kafamda biraz acıyordu. Sanırım beni kafama vurarak bayıltmısşardı. Hemen Can'ın arabasına atladık. Can gaza bastı ve oradan uzaklaştık.
Ben "Neler oluyor Can" der demez Can arabayı sağa çekti ve "Zeynep bu olanlarla Kerem'in hiçbir alakası yok. Hatta şu anda burda olduğundan bile. Başına gelenlerin hepsinin sebebi benim. Belalı tiplere bulaşmıştım. Daha sonra bu adamlar geçenlerde benim yüzümden Kerem ile kavga etti. Bu yüzden seni kaçırmış olmalılar." dedi.
İkimizde tek kelime etmeden eve gelmiştik. "Can bunları Kkerem'e anlatmamıza gerek yok bence. Boşu boşuna teleşlanmasın" dedim. "Tabiki de söylemeliyiz çünkü bu adamlar belalı tipler. Bu gün olanlardan senin kurtulman ve sana hiç bir şey yapmamaları şans eseriydi." dedi.
Eve girdik Kerem telaşlı bir şekilde odanın içinde geziniyordu. Beni görünce koşarak geldi ve hemen sarıldı. Can hemen konuya girdi ve olanları anlattı. Kerem bana sarıdı ve Can'a bunları sonra konuşacaklarını söyledi. Kerem beni kucaklayarak odamıza çıkardı. Öncelikle hemen duşa girdim çünkü heeryerim toz içerisindeydi. Üzerimi giyinirken Kerem yardımcı oldu. Karnımda gerçekten de inanılmaz derecede ağrıyordu. İlk başta pek önemsemesemde dayanılabilecek gibi değildi. Kerem gecenin bu saatinde beni hastaneye götürdü.
Ayakta zor duruyordum bu yüzden beni hemen sedyeye yatırdılar. Birkaç test yapacaklarını söylediler. Öncelikle kan aldılar ve yapacakları testleri yaptılar. Hala inanılmaz derecede ağrım vardı. Biraz uyuduktan sonra doktor test sonuçlarını söylemek için odaya geldi. Doktor sonuçlara baktı ve üzgünüm ama...
BÖLÜMÜ İNŞALLAH BEĞENMİŞSİNİZDİR. PARAGRAFLARI UZUN YAPMAMAMI SÖYLEYEN KİŞİLER İÇİN UZUN PARAGRAFLAR OLUŞTURDUM. BÖLÜMÜ BEĞENDİYSENİZ VOTE TUŞUNA BASMAYI VE YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN. SİZLERİ SEVİYORUM. :)) ♥
YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE...