HERKESE MERHABA! YENİ BİR BÖLÜMLE DAHA SİZİNLEYİM. YAKLAŞIK 800 OKUMAYA YAKLAŞTIK ÖNCELİKLE BUNUN İÇİN ÖZELLİKLE TEŞEKKÜR EDERİM. KUZENİMİN HİKAYESİNE DE BAKARSANIZ SEVİNİRİM (ilovebollywood)
BU ARADA ARTIK HANKER'em Şanti ADINDA BİR FACEBOOK SAYFAMIZ VAR. :))
İYİ OKUMALARRR...
-6 Ay Sonra-
~ Hande'nin Agzından ~
Bugün çok çalışmıştım ve oldukça yorgundum. Eve geldiğimde kapıyı anahtarımla açtım. Evin içi kapkaranlıktı. Fakat salondan sarımsı bir ışık yansıyordu. Salona doğru yöneldiğimde her zamanki gibi Kerem yine bana harika ve romantik bir yemek hazırlatmış ve her yeri mumlarla kaplı olan harika bir ortam oluşturmuştu. Tam Kerem'e yaklaşacak iken...
Gözlerimi açtığımda sağıma ve soluma baktım çok yabancı bir ortamdı fakat Kerem yanımda sırıtarak bana bakıyordu. Anlam veremmiştim benim bu halde olmama rağmen neden bu kadar mutlu olduğuna? "Ne var?" diye sorduğumda ise "Bebeğimiz olacak" dedi. Benim gözlerim fal taşı gibi açılmıştı sanırım mutluydum. Ama bence ikinci çocuk için biraz erken diye düşünüyordum. Birkaç saat sonra taburcu olabileceğimi ve bu dönemde böyle şeyler yaşamamam için kendimi fazla yormamam gerektiğini söylemişti doktor.
Eve geldiğimizde evde ailemizden bazı üyler ve bazı arkadaşlarımız vardı. Kerem'e soran gözlerle bakarken herkes sırayla sarılıp bizi tebrik etmişlerdi. Aslında Kerem'e dün olanlardan sonra çok sinirliydim hatta yüzünü bile bir süre görmek istemiyorum ama neyse.
Dün Kerem banyoda iken ben de uyumak için hazırlanıyordum. Kerem'e arka arkaya mesajlar gelince tabiki kıskançlığım başladı ve telefonunu alıp karıştırmaya başladım. Bu da kimdi? "İyi geceler canım"" Günaydın :)" gibi onlarca mesaj vardı. Telefonumda bulunan numaranın kime ait olduğunu bulmama yarayan programı açıp numarayı girdim. Numara 'Sevde Karataş' diye birine aitmiş. Bu kişiyi ben biliyorum. Kerem'in şirketinde çalışıyordu sonra işten ayrıldığını duymuştum. 'Kerem kesin onun yanında çalışmasını uygun bulmadı ve ona ev aldı. Boş zamanlarını onunla geçiriyor ve onun ihtiyaçlarını karşılıyor. Belki benden gizlediği çocukları vardır.' gibi saçma sapan düşünceler içindeydim ama o anda çok mantıklı geldi ve ağlamaya başladım. Kerem duştan çıkar çıkmaz yanına gidip tokadı yapıştırdım. Daha sonra eline yastığını verip kapının dışına ittim ve kapımı kapatıp kilitledim.
Herkes gitmişti ve bende Kerem'e odamızda yatabileceğini bugün benim burada yatacağımı söyledim. Bana soran gözlerle bakıyordu. Doğru ya benim ona neden küstüğümden habersiz. Bende ona hemen telefonundaki o numaradan gelen mesajlardan bahsettim. Tam açıklama yapacakken "Kerem git!" diyiverdim bir anda.
BÖLÜMÜ İNŞALLAH BEĞENMİŞSİNİZDİR. BU ARADA YAZIM HATALARIM OLDUYSA KUSURA BAKMAYIN. YAZIM HATALARINDAN HİÇ HOŞLANMADIĞIM İÇİN NORMALDE BİR BÖLÜMÜ 4-5 KERE KONTROL EDİYORUM. FAKAT BU BOLÜMÜ HİÇ KONTROL EDEMEDİM. BÖLÜMÜ BEĞENDİYSENİZ VOTE TUŞUNA BASMAYI VE YORUM BIRKAMAYI UNUTMAYIN.
YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE...