H-A-T-I-R-L-A-Y-A-M-I-Y-O-R-U-M.!!

130 9 0
                                    

HERKESE MERHABA!!!!

YENİ BİR BÖLÜMLE DAHA SİZLERLEYİM. BİRAZ HEYECANI AZ OLAN BİR BÖLÜM OLMUŞ OLSA DA UMARIM BEĞENİRSİNİZ. YARIN BURSA'YA GİDİYORUM VE YAKLAŞIK  1 HAFTA CİVARINDA İNTERNET BULABİLECEĞİMİ DÜŞÜNMÜYORUM :\\\. İNTERNETSİZ HAYAT. :((( HER NEYSE,

İYİ OKUMALAR....

~ Hande'nin Ağzından ~

Eskiyi hatırlayamamak...  İnanılmaz değişik bir şey. Sanki yeni doğmuşum, daha önce bir hayat yaşamamışım gibi. Gözlerimi ilk açtığında kim olduğunu bilmemek... Anlatılmaz bir şeydi. Atlatıyorum ama sanırım yavaş yavaş. Kerem & Deniz ile geçirdiğim günleri hatırlayamamak daha bir acı veriyor bana. Eskiyi az da olsa hatırlamaya çalışıyordum. Biraz kafamın ağrımasına mâl olsa da. O kadar aciz hissediyorum ki kendimi.

Bir yanda da Kerem var. Bana ne kadar üzüldüğünü ve benim eskiyi hatırlamam için ne kadar yorulduğunu bana belli etmemeye çalışan Kerem. Bana o kadar çok zaman ayırıyor ki doğru düzgün işe bile gitmiyor. Gözlerinden anlıyordum ben yaptıklarında ne kadar içten olduğunu. Herkesten dinliyordum Kerem'in beni ve benim de onu ne kadar çok sevmiş olduğumuzu ama. Ama işte. H-A-T-I-R-L-A-Y-A-M-I-Y-O-R-U-M.

Ama bende Kerem'in dediği gibi yapacağım. Eskiyi hatırlayıp kendimi yoracağıma kalan hayatıma bakacağım. Açıkçası söylemem gerekirse Kerem'in bunları söylerken gözlerinin içi pek fazla gülmüyordu.

Of Allah'ım ne yapmalıyım hayatıma mı bakmalıyım yoksa eskiye mi dönmeliyim???

~ Kerem'in Ağzından ~

Allah kahretmesin silah sesi sandığımız şey aslında havai fişek miş. Havanın aslında pek fazla kararmamış olmasına rağmen ne alakaysa artık. Allah kahretmesin mi? Ben bu lafı hiç kullanmazdım ki. Zaten bunlar hep Derin yüzünden. Derin uzun yıllardır kardeşim bildiğim iş ortağım. Ne kadar sosyetik olsa da bir o kadar da yakın ve içten konuşur. Hep onun yüzünden böyle konuşmam :D.

Hande'nin de benim gibi korktuğunu sezer sezmez hemen sarıldım ve başını omuzuma yaslamasını sağladım. Hande'mmm ♥. Her ne kadar hatırlamasa da eskilere dönmesini çok istiyorum. Ama bir yandan da yorulmasını & kendini yüzmesini de istemiyorum kii!

Hande'nin eve gitmek istemesiyle oradan ayrıldık. Hande hemen telefonuna sarılıp bakıcıyı aradı ve Deniz'imizin yemeğini sorunsuzca  yediğini & daha sonra uyuduğunu da öğrenince keyfi yerine geldi. Akşam yemeği için eskiden gittiğimiz yerlerin aksine daha önce hiç beraber gitmediğimiz ama bizim iş arkadaşlarımızla falan sık sık geldiğimiz bir restoranta getirmiştim.

"Şu masa genelde Derin ile yemek yediğimiz masa. İstersen ortaya oturalım." demekle Hande başını salladı. Masaya oturduk, menülerimizi alıp siparişlerimizi verdik. Derin sohpet & yemek ardından eve gelmiştik.

BÖLÜMÜ BEĞENDİĞİNİZİ UMUT EDEREK VOTE VE YORUMLARINİ EKSİK ETMEMENİZİ UNUYORUM. BÖLÜM HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİNİZİ LÜTFEN YORUM OLARAK BIRAKIN. İYİ YORUMLARINIZ VE VOTE'LERİNİZ BENİ ÇOK AMA ÇOOK MUTLU EDİYOR. İNTERNET BULUR BULMAZ YENİ BİR BÖLÜM YÜKLEYECEĞİM.

YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 16, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HANKER'em ŞantiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin