SÜRPRİZLER, SÜRPRİZLER.

264 19 2
                                    

HERKESE MERHABALAR YENİ BİR BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM. İNŞALLAH HOŞUNUZA GİDER.

İYİ OKUMALAR... 

Çok abartılacak gibi değildi ama beni en mutlu edebilecek şeylerden biriydi. Harikaydı ama bunlarr... Hemen elime bir tanesini alıp koklamıdım. Kokusu... Tabiki de en sevdiğim çiçek olanbeyaz güller ♥. :)) Tezgah ve masanın bir kısmı beyaz güllerle kaplıydı. Kısacası gül bahçesine dönmüş durumdaydı. Masada ise şahane bir kahvaltı. Bu sürpriz acaba kimden derken masanın üzerinde bir not buldum. Notun üzerinde "SENİ ÇOK SEVİYORUMM BEBİQTOM" yazıyordu ve bu sürprizi kimin yaptığını bilememek tabiki elde değildi. Bana "BEBİQTOM" diye hitap eden tabiki 1 kişi vardı. Yiğenim "DENİZ" bende ona "BEBİQTİM" diyordum. Ablamlarla pek sık görüşmesemde Deniz ile çoğu zaman birlikteydik. Çünkü birbirimizden ayrı kalmaktan nerfret ederiz. Birbirimize çok bağlıyız. Hemen kahvaltımı yaptım ve odama çıktım. Odama girdiğimde ani bir şok daha yaşamıştım. Tam benim tarzım olan bir elbise gömlek kombini duruyordu karşımda. Elbise sade düz bir elbiseydi. Elime alıp incelediğimde düz kumaşın üstünde güpür detayları olan bir elbiseydi. Gömlek olarak ise tabanı siyah  renkli, cıvıl cıvıl, üzerinde gül kurusu çiçekleri olan şifon bir gömlek vardı. İkisinin harika duracağına inanıyordum. Ayakkabı olarak ise gül kurusu renginde  bir vans vardı. Hepsi tam benim tarzıma uygundu. Elbiseye iğnelenmiş bir not buldum ve okumaya başladım. "Biricik kız kardeşime" yazıyordu. Canım ablammmm... Beni çok iyi tanıyordu. Zevklerimiz zaten çok fazla benziyordu. Fakat tüm bu sürprizleri hangi ara yapmışlardı? Her neyse diyip hemen duşa girdim. Duştan çıktığımda saçlarımı kuruttum ve maşamla saçlarıma şekil verdim. Bence kesinlikle bu kıyafeti giyeceğim için saçlarım açık olmalı diye düşündüm. Elbisemi de giyindikten sonra hemen ayakkabılarımı ayağıma geçirip makyaj yapmaya başladım. Derslerime değer verdiğim kadar makyaja da çok önem veriyordum. Koleksiyonum var diyebileceğim kadar makyaj malzemem vardı. Hemen incecik ve upuzun eyelinerimi çektim ve ardından rimelimi sürdüm. Tabiki olmassa olmazım olan rujumu sürmeye gelmişti sıra rujlarımın arasında seçim yapmaya çalışırken makyaj masamın sol tarafında duran MAC küçük karton poşedini görmemiştim bile. Hemen poşedi elime aldım ve içinde bir şeyler var diye çok heyecanlıydın ki küçük karton poşedi açmamla suratım düştü. İçi boştu. Anlam veremediğim bir yüz ifadesine bürünmüştü suratım. Poşete tekrar bakma isteği oluşmuştu içimde. Tekrar içine baktığımda ise bir not "Masanın alt kısmına bak seni şebeq" yazıyordu. Masanın altına eğildiğimde bir daha MAC poseti vardı. hemen açtım ve içinde tam ayakkabıma uygun ruj ve tabiki dudak kalemi vardı. Hemen makyajımı tamamlayıp evden çıkmıştım. Çünkü Kerem bana mesaj atmıştı gitmem gereken yeri. Ablam ve Kerem'in evine gelmiştim. Kocaman harika bir evdi. Bahçede olsun evin içinde olsun her şey çok büyük incelikle düşünülmüştü. Ben yavaş yavaş kapıya doğru yönelirken, acaba daha nasıl bir sürpriz bekliyordu beni???

TEKRAR MERHABA BU BÖLÜM PEK HEYECANLI OLMADI AMA İNŞALLAH BÖLÜM HOŞUNUZA GİTMİŞTİR. BEĞENDİYSENİZ VOTE TUŞUNA BASIP, YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN. :) ♥

YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE...

HANKER'em ŞantiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin