HERKESE MERHABA! YENİ BİR BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM. İNŞALLAH HOŞUNUZA GİDER.
İYİ OKUMALAR... ^_^
~ Melis'in Ağzından ~
Mezuniyete sayılı günler kalmış olsa da nasıl bir kıyafet alacağım konusunda hiçbir fikrim yok. Sabah daha yüzümü bile yıkamadan bilgisayarını açıp giyim sitelerine bakmaya başladım. Karar vermek imkansız gibiydi. Ama kafamda bir şeyler oluşmaya başlamıştı. Tüllü ve dikkat çekici bir elbise alacaktım. Ayakkabı ise o anki psikolojime bağlı .sss
Okula gitmek için evden çıkarken aklımda her zamanki gibi o vardı. Daha bir kere bile konuşmadığım ama her zaman aklımda olan kişi 'Mert' Kulaklığımı taktım ve telefonumdan 'İrem Derici - Bir Miyiz' şarkısını açıp okula gidene kadar kesintisiz dinledim. Okula geldiğimde dersin başlamasına daha çok vardı. Kahvaltı yapmadan çıktığım için kantine gittim. Bir tost ve şeftalili ice tea aldım. Boş bir yere oturup yemeye başladım ve bir yandan da tabiki telefonumla ilgileniyordum. Birkaç lokma yedikten sonra 'Pardon' sesiyle başımı kaldırdım. O tam karşımdaydı. Karşımdaki boş yeri göstererek "Acaba oturabilir miyim?" dedi. "E-evet" dedim. Kekeliyordum ve buna engel olamıyordum. "Bu arada merhaba ben Mert" demişti elini uzatarak. Bende ekimi uzatarak "Melis" dedim. Cümlelerimi kısa tutmaya çalışıyordum çünkü kekelediğimi anlamasını istemiyordum. Telefonumla ilgilenmeye devam ederken arada da ona bakıyordum. Bir kere iki kere böyle devam ettikten sonra göz göze geldik. Ben hemen başımı indirdin ve telefonumla ilgilenmeye devam ettim. İçimden kendime 'Neden bakıyorsun aptal!' gibi şeyler söylüyordum. Ama bakışlarımın karşılıksız olmadığını anlamıştım. "Melis?" sesiyle başımı tekrar ona çevirdim. "Efendim?" dedim. "Aslında seninle uzun süredir tanışmak istiyordum ama bir türlü cesaretini toplayamadım. Çünkü hislerimin karşılıksız olmasından korkuyordum. Az önce nasıl bir cesaret patlaması yaşadıysam artık kendimi bir anda senin yanında buldum. Melis biliyorum daha doğru düzgün konuşmadık bile ama sanırım ben senden hoşlanıyorum." cümlelerini duyduğum anda yüzümde inanılmaz bir sırıtma oldu ama hemen kendimi topladım. Ama içim kıpır kıpırdı. "Aslında seninle konuşmak istiyordum ama senin gibi bende cesaret bulamadım." O anda dersin çok önemli olduğu ve girmem gerektiği aklıma geldi. "Kusura bakma derse geç kalmamalıyım daha sonra tekrar konuşuruz." diyip ayaklandım. Koşar adımlarla derse girdim ama dersten hiçbir şey anlamıyordum.
Ders çıkışı onunla konuşmayacağımın farkında olduğum için koşar adımlarla okuldan çıktım ve taksi beklemeye başladım. Normalde arka arkaya gelen taksiler aksi gibi gelmiyordu. Bir taksinin geldiğini gördüm tam elimi kaldıracakken arkadan birisi kolumu tutmuştu. Bağırarak arkamı döndüğümde "Mert?" dedim şaşkın bir ifadeyle. "Ben seni bırakırım." dedi Mert. Bir şey demedim ama yanında yürümeye başladım. Arabasının yanına geldiğimizde siyah üstü açık spor bir arabası vardı ve şahaneydi. Hemen benim oturacağım tarafın kapısını açtı ve bindim. Kendi de sürücü koltuğuna oturdu. Eve gidene kadar hiç konuşmamıştık ama sadece evi tarif etmiştim. Eve geldiğimizde tam inecekken "Teşekkürler" dedim. O anda "Melis biliyorum çok ani olacak ama baloya benimle gelir misin" demişti Mert. "Neden olmasın?" dedim ve hafif tebessüm ettim. Bir süre öylece birbirimize baktığımızı anladığımda tekrar teşekkür edip arabadan indim. Eve girdiğimde yüzümde güller açıyordu. Anlamı ve Deniz'i öper öpmez idama çıktım ve sosyal medya hesaplarına baktım. Mert hepsinde beni takip edip resimlerimi beğeniyordu ve bu benim çok hoşuma gidiyordu. Bende onu takip etmiştim ama sadece birkaç beğeni yapmıştım.
Duşa girip çıktığımda akşam yemeği çoktan hazırdı. Yemeğe oturduğunda Kerem'e aldığım Vans t-shirt 'ü hediye ettim ve dün veremediğim için özür dilerim.-Unutmuştum vermeyi.- Yemekten sonra hemen idama çıktım ve elbise bakmaya devam ettim. Harika modeller vardı ama karar vermiyordum. Yakın bir zamanda ablamla alışverişe çıkmam gerektiği kararına vardım. Çünkü ablam da çok zevklidir.
BÖLÜM İNŞALLAH HOŞUNUZA GİTMİŞTİR. YENİ BÖLÜMÜN GELMESİ İÇİN VOTE VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMESSENİZ SEVİNİRİM.
YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE....:))